ארה"ב: ענקיות הטלקום דוחות את טענת סמסונג לפיה סירבו להתקנת תוכנה נגד גניבות מכשירים

AT&T, ספרינט, Verizon Wireless וחברות נוספות מכחישות כי הן נמנעות משימוש בטכנולוגייה המאפשרת השבתת מכשירים סלולריים גנובים מרחוק: "יש לבחון שורה של סוגיות ופרטים טכניים לפני שמתכנתים במכשירים תוכנה כזו"

יצטרכו להוכיח שלא היו דברים מעולם. AT&T

חברות הטלקום הגדולות בארצות הברית מכחישות בתוקף את הטענה כי הן סירבו להצעה של סמסונג (Samsung) לשלב במכשירים הנמכרים באמצעותן תוכנה שמאפשרת להשבית מרחוק טלפונים חכמים שננגבו, על מנת להרתיע גנבים.

הטענה הועלתה במכתב ששלח התובע הכללי של ניו יורק, אריק שניידרמן, למנהלים הבכירים של AT&T ו-Verizon Wireless, וכן לספרינט (Sprint), טי-מובייל (T Mobile) ו-U.S. Cellular. ניו יורק חברה בקואליציה של ערים שהכריזו מלחמה על גניבות של טלפונים סלולריים, והמכתב נשלח במסגרת חקירה שנפתחה בנושא. החקירה נפתחה בעקבות פרסומים לפיהם מנעו חברות הטלקום מסמסונג לשלב במוצריה תוכנה שמאפשרת לצרכנים להשבית מרחוק מכשירים שנגנבו מהם, על מנת שלא יהיה תמריץ לגנוב אותם.

התגובות של ענקיות הטלקום היו נחרצות. ב-Verizon Wireless טענו בתגובה כי אף חברה, ובכלל זה הענקית הקוריאנית, לא פנתה אליהם והציעה להם תוכנה כזו. בחברה השיבו כי היא תתמוך ביישומים חופשיים ומאובטחים להשבתת מכשירים שנגנבו, ברגע שיצרניות יציעו יישומים כאלה. "אנו נסייע לתובע הכללי ולקואליציה של הערים להבין את העובדות", מסרה הדוברת, דברה לואיס.

בספרינט הכחישו כי דחו הצעה של סמסונג להתקנה של תוכנה כזו. קריסטל דייוויס, דוברת החברה, מסרה כי הם משתפים פעולה עם יצרניות מכשירים בפיתוח של יכולות כאלה, אולם הוסיפה כי "יש לבחון שורה של סוגיות ופרטים טכניים לפני שמתכנתים במכשירים תוכנה כזו".

מארגון CTIA, המייצג את חברות הטלקום בארצות הברית, נמסר כי כל טענה על פיה לא פעלו חברי הארגון בצורה מהירה ככל האפשר, ביחד עם הרשויות הארציות והמקומיות, "כדי לחסל את השוק של המכשירים הגנובים היא כוזבת".

ב-AT&T וטי-מובייל הפנו לתגובה של ארגון CTIA. מ-U.S. Cellular נמסר כי הם עדיין בוחנים את המכתב של התובע הכללי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים