מיקרוסופט תשיק בקרוב פאבלט מבוסס חלונות פון

העדכון הבא של מערכת ההפעלה יסלול את הדרך למכשיר חדש עם מסכים בגדלים של 5 ו-6 אינץ' ויכלול "מצב נהיגה" ● החברה הודיעה על תוכנית חדשה למפתחים עבור חלונות פון

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה אתמול (ב') כי תשיק בקרוב עדכון לחלונות פון 8 (Windows Phone 8), שיאפשר תמיכה במעבדים מהירים יותר וצפוי לסלול את הדרך לפאבלט שיתבסס על מערכת ההפעלה הסלולרית של החברה. הפאבלט החדש צפוי להגיע עם מסכים בגדלים של 5 ו-6 אינץ', באיכות 1080p HD.

העדכון יכלול בנוסף אפשרות להעביר את המכשיר ל-"מצב נהיגה", שנועד להגביל את ההתראות על הודעות שיגיעו למשתמש כשהוא נוהג. המשתמש יוכל להגדיר למכשיר לשלוח בעת שהוא נוהג הודעה למי שמתקשר או שולח אליו SMS.

בנוסף, מיקרוסופט הודיעה על תוכנית חדשה למפתחים עבור חלונות פון. התוכנית נועדה לעזור למפתחים להריץ את האפליקציות שלהם בלי בעיות עם העדכון החדש.

מדובר בעדכון השלישי של מערכת ההפעלה הסלולרית. דארן לייבורן, מנהל צוות ההנדסה של חלונות פון, כתב בבלוג כי "אם עקבתם אחרי החדשות, אתם יודעים שנתח השוק שלנו באירופה עומד על כמעט 10%. דברים מתחילים לזוז מהר יותר, משום שאנחנו מפתחים את מערכת ההפעלה בקצב".

ההודעה על העדכון החדש מגיעה על רקע הערכות שנפוצות ברשת לפיהן נוקיה (Nokia), שמיקרוסופט רכשה את חטיבת המכשירים הניידים שלה, תשיק פאבלט בשבוע הבא באבו-דאבי. החברה הפינית אמורה הייתה להשיק פאבלט בספטמבר, אולם על פי הדיווחים, לא עשתה זאת בגלל הרכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים