סמסונג השיקה את ה-Galaxy S4 Active בישראל

המכשיר נמכר החל מהבוקר (א') בחנויות סמסונג בארץ ובאתר האינטרנט של היבואן הרשמי, סאני תקשורת ● המפעילות הסלולריות יחלו לשווק אותו ביום א' בעוד שבועיים – אחרי החגים ● מדובר במכשיר שמותאם לתנאי שטח, בכלל זה עמידות במים, באבק ובתנאי שטח קשים נוספים

סמסונג (Samsung) השיקה הבוקר (א') את מכשיר ה-Galaxy S4 Active בישראל. הוא משווק החל מהבוקר ברשת חנויות החברה, באתר האינטרנט של היבואן הרשמי, סאני תקשורת, ואצל משווקים מובחרים נוספים. מפעילות הסלולר ישווקו אותו החל מה-29 בספטמבר, מיד אחרי החגים. מחירו ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי עומד על 3,299 שקלים.

לפי החברה, ה-Galaxy S4 Active הוא מכשיר המותאם במיוחד לתנאי שטח ובעל הגנה פעילה נגד אבק ומים. העיצוב האטום של המכשיר שומר עליו מפני חלקיקי אבק ונזקי רטיבות בשהייה של עד 30 דקות במים בעומק של עד מטר. הוא אף מצויד באוזניות עמידות במים. המבנה שלו מאפשר לתעד גם בתנאים מאתגרים, כגון טיול רפטינג פרוע.

ה-Galaxy S4 Active מגיע עם מעבד ארבע ליבות 1.9 ג'יגה-הרץ, סוללה של mAh 2,600 ומסך LCD בגודל 5 אינץ' ב-HD. כמו כן, קיימת בו פונקציית Glove Touch, שמאפשרת להפעיל את מסך המגע גם בזמן לבישת כפפות במזג אוויר קר.

המצלמה האחורית של המכשיר היא 8 מגה פיקסל וכוללת את Aqua Mode – פונקציה ייחודית לו, שמאפשרת להעצים את האיכות והבהירות של תמונות או סרטוני וידיאו שצולמו מתחת למים.

מקש עוצמת הווליום, שממוקם בצידו של המכשיר, יכול לשמש גם כמקש המצלמה. כמו כן, לחיצה ארוכה על מקש הווליום תהפוך את התאורה של המצלמה לפלאש LED, לשימוש בתאורה נמוכה או בלילה.

ממשק המצלמה כולל מספר מצבי צילום, כגון Drama Shot, שמאפשר למשתמש לראות את ההתרחשות כולה בצילום רציף אחד; Sound & Shot, שלוכד את הסאונד יחד עם הצילום לפורמט משותף של תמונה וקול; Story Album, שמאחסן את כל התמונות שצולמו במכשיר לאלבום מסודר, על פי חלוקה של ציר הזמן, תיוג גיאוגרפי או אירוע מסוים; ו-Group Play, שביכולתה לשתף מוזיקה, תמונות, מסמכים ומשחקים על גבי מכשירים שונים, כולל ה-GALAXY S4, GALAXY S4 mini, GALAXY Mega 6.3 ו-GALAXY Mega 5.8.

לשלוט במסך באמצעות העיניים
ה-Galaxy S4 Active עוצב עם ממשק משתמש פשוט המשלב את כל התכונות הפופולריות של ה-Galaxy S4. פונקציית ה-S Travel (או Trip Advisor) מספקת סיוע לנסיעות, מידע מקומי והמלצות שונות לסיור בסביבה לא מוכרת. פונקציה נוספת, ה-S Translator, מאפשרת תרגום טקסט או קול לדואר אלקטרוני והודעות SMS.

פונקציות נוספות במכשיר החדש הן Samsung Smart Pause, שמאפשרת לשלוט במסך באמצעות מחוות עיניים, למשל מבט של המשתמש הצידה כלחיצת Pause על הסרטון והחזרה של המבט אל המסך להמשך הצגתו; Air View, שמאפשרת לצפות בתצוגה מקדימה של הודעת דואר אלקטרוני באמצעות ריחוף האצבעות מעל גבי המסך; Air Gesture, שניתן באמצעותה לשנות את רצועת המוזיקה, לגלול את דף האינטרנט למעלה ולמטה או לקבל שיחה, כל זאת באמצעות הנפה של היד מעל גבי המסך; ו-S Health, שמאפשרת לעקוב אחרי סטטיסטיקת הבריאות האישית ולפקח על קצב הלב, המשקל, דפוסי השינה ומדדים אישיים נוספים.

כמו כן, ה-Galaxy S4 Active מספק מגוון שירותים ותוכן, למשל ממשק ה-Samsung Hub, שמאפשר לגשת למוזיקה, סרטוני וידיאו, ספרים, משחקים ותוכן חינוכי. התפריט של הממשק מאפשר לדפדף בין התכנים השונים, כמו גם לרכוש ולנהל את התוכן באמצעות חשבון סמסונג.

בנוסף, ניתן לשלוט בתכני הטלוויזיה באמצעות פונקציית WatchON, שהופכת את המכשיר לשלט רחוק עבור הטלוויזיה, הממירים ונגני ה- DVD. בנוסף, מספקת פונקציה זו מגוון רחב של תכני בידור, כגון טלוויזיה בשידור חי, טלוויזיה בכבלים ותכני VOD.

פונקציית ChatON מאפשרת שיחות קבוצתיות, שיתוף מדיה ואינטראקציה באמצעות שימוש בתמונות וציורים, על גבי מכשירים שונים. Samsung Link משפרת את יכולות השיתוף של המכשיר ומאפשרת לחלוק ולסנכרן מידע ותוכן בין מכשירי סמסונג שונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים