נס תפתח יישומים לאפלייד מטיריאלס בהסכם בעלות מיליוני שקלים

נס תעמיד לצורך הפרויקט ראשי צוותים ומפתחים בשפת ג'אווה, שיפעלו לפיתוח יישומים עבור מכונות בדיקות השבבים של אפלייד מטיריאלס ● נס בחרה לעשות את העבודה ב-Near Shore ולדברי גורם בתעשייה, זה יביא לאיזון הנכון בין היכולת של אפלייד להגיע לכישרונות בדרום הארץ המתפתח, העלויות הכספיות והאמונה שבאמצעות נס היא תוכל לנהל את פיתוח היישומים כיאות

מגייסת עוד עובדים. אפלייד מטיריאלס

אנשי מרכז הפיתוח החדש של נס בבאר שבע יפתחו יישומים לאפלייד מטיריאלס (Applied Materials). ההסכם אינו תחום בזמן ועלותו לא נמסרה לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

אפלייד מטיריאלס פועלת בתחום הציוד, השירותים והתוכנה לתעשיית המוליכים למחצה. נס תעמיד לצורך הפרויקט ראשי צוותים ומפתחים בשפת ג'אווה (Java), שיפעלו לפיתוח יישומים עבור מכונות בדיקות השבבים של אפלייד מטיריאלס.

בפני אנשי אפלייד מטיריאלס עמדו כמה אפשרויות לפיתוח היישומים האמורים: עבודה במודל Off Shore עם עובדיהם במזרח, או מול חברה חיצונית; עבודה "בתוך הבית"; ועבודה מול נס במודל Near Shore, שהוא המודל שנבחר לפיתוח היישומים למכונות בדיקת השבבים שלהם.

גורם בתעשייה העריך בשיחה עם אנשים ומחשבים, כי עבודה בתצורת Near Shore תביא לאיזון הנכון בין היכולת של אפלייד להגיע לכישרונות בדרום הארץ המתפתח, העלויות הכספיות והאמונה שבאמצעות נס היא תוכל לנהל את פיתוח היישומים כיאות. יצוין, כי משרד הכלכלה מעודד מעבר פעילויות כגון זו של נס לפריפריה ומתגמל את החברות בסיוע להגדלת משכורות של עובדים איכותיים העוברים לשם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים