פשרה: אפל ואמזון הסכימו ששתיהן יוכלו להשתמש בשם App Store

כתוצאה מההסכם, ולבקשת שתי החברות, דחתה השופטת המחוזית פיליס המילטון מבית המשפט באוקלנד שבקליפורניה את התביעה וביטלה את המשפט, שאמור היה להיפתח ב-19 באוגוסט ● כמו כן, אפל התחייבה במסגרת ההסכם שלא לתבוע את אמזון על השימוש שזו עושה בשם App Store ● באמזון טענו בתגובה שמדובר ב-"החלטה חד צדדית" של אפל, בעוד שזו טענה ש-"אין ספק שהלקוחות יודעים היכן למצוא את היישומים המועדפים"

מכרה זהב למפתחים - App Store

אפל (Apple) ואמזון (Amazon) הגיעו לפשרה ששמה קץ לסכסוך המשפטי על הזכויות לשימוש בשם App Store לתיאור של חנות יישומים, במסגרתה הן הסכימו ששתיהן תהיינה רשאיות להשתמש בו. כתוצאה מכך, ולבקשת שתי החברות, דחתה השופטת המחוזית פיליס המילטון מבית המשפט באוקלנד שבקליפורניה את התביעה וביטלה את המשפט, שאמור היה להיפתח ב-19 באוגוסט.

במסגרת הסכם הפשרה התחייבה אפל שלא לתבוע את אמזון על השימוש שזו עושה בשם App Store. אפל החלה להפעיל את App Store בדיוק היום (ד') לפני חמש שנים. כשהשיקה אמזון חנות באותו שם ליישומי אנדרואיד (Android), במרס 2011, הגישה אפל תביעה נגדה – שכאמור, נדחתה.

"איננו רואים עוד צורך בתביעה", מסרה דוברת אפל, כריסטין האגט. "עם יותר מ-900 אלף יישומים ו-50 מיליארד הורדות, אין ספק שהלקוחות יודעים היכן למצוא את היישומים המועדפים".

מרטין גליק, פרקליט מטעם אמזון, מסר ש-"אפל קיבלה החלטה חד צדדית לרדת מהתביעה ולהניח לאמזון להשתמש בשם App Store. אנחנו שמחים שבית המשפט דחה את התביעה ומצפים להוסיף ולהתמקד באספקת החוויה הטובה ביותר בחנות היישומים ללקוחות ולמפתחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים