דודי אילן, ג'וניפר ישראל: "יש וקטור תקיפה חדש ולא ידוע על ארגונים"

"הווקטור החדש כולל שני סוגי מתקפות: מתקפה ממוקדת ומתמשכת ומתקפת יום האפס", אמר אילן, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "שני סוגי המתקפות הללו גורמים למניעת שירות, להפלת אתרים ולגניבת קניין רוחני או מידע עסקי מהארגון המותקף" ●הוא הזהיר ש-"פתרונות האבטחה המסורתיים לתחום עונים רק על 15% מהבעיות הללו"

"אנחנו עדים בתקופה האחרונה להולדתו של וקטור תקיפה חדש ולא ידוע על ארגונים, שכולל שני סוגי מתקפות: מתקפה ממוקדת ומתמשכת (APT) ומתקפת יום האפס (Zero Day). שני סוגי המתקפות הללו גורמים למניעת שירות, להפלת אתרים ולגניבת קניין רוחני או מידע עסקי מהארגון המותקף", כך אמר דודי אילן, מנכ"ל ג'וניפר (Juniper Networks) ישראל. לדבריו, "פתרונות האבטחה המסורתיים לתחום עונים רק על 15% מהבעיות הללו. ככלל, אלה פתרונות מבוססי חתימה, שמטבעם מחייבים התאמה ליישומים הארגוניים עם עדכונים תמידיים".

אילן דיבר בכנס לקוחות שערך הסניף הישראלי של ג'וניפר. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם סטוקו במגרשי הטניס שבהדר יוסף, תל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה, מנהלי תקשורת, מנהלי תשתיות ומנהלי אבטחת מידע מארגונים ממגוון מגזרי המשק.

לדבריו, "ארגונים נדרשים להגן על מערכי המיחשוב שלהם מפני האיומים המודרניים. עליהם להטמיע פתרונות אבטחת מידע ש-'לומדים' את התנהגות הרשת וכך מזהים אצלה אנומליה או סימנים למתקפות עכשוויות או עתידיות". אילן אמר שג'וניפר נותנת את המענה לזה בכך שהיא "מוסיפה נדבך לטכנולוגיות אבטחת המידע המסורתיות. הפתרונות שלנו מגיעים כמעט בלי צורך בתצורה ודורשים מעט כוונון ומתחברים למוצרי מניעת החדירה והפיירוול המסורתיים שלנו. הקפדנו לחבר אותם לתשתית הטכנולוגית שלנו, וכך הם מייצרים סינרגיה של פתרון רב שכבתי".

הוא ציטט נתונים ממחקר של IDC לפיהם בשלוש שנים הקרובות יעמדו בראש סדר העדיפויות של המנמ"רים ומנהלי התשתיות היעילות התפעולית, ההשקעה במיכון ותזמור ה-IT והפחתת המורכבות של כלי הניהול.

בהתייחסו למצוקת המנמ"רים בעולם הדטה סנטר אמר אילן, כי "ההתמודדות העיקרית שלהם כיום היא כיצד לבנות דטה סנטר בצורה יעילה ופשוטה, כזו שחוסכת בעלויות התפעול שלו. ההיצע שלנו בנוי על התפיסה לפיה יש לספק פתרונות יעילים וקלים למימוש, עם מינימום של קופסאות והתקנות".

"אנחנו מציעים למנהלי התשתיות, התקשורת ואבטחת המידע בארגונים שינוי ברבדי התקשורת השונים ובדטה סנטר, לטובת התייעלות תפעולית וצמצום בעלויות התחזוקה", סיכם אילן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים