גוגל מתגייסת למלחמה בפורנוגרפיה של ילדים

החברה תקים מסד נתונים של תמונות שכוללות ניצול מיני של ילדים, על מנת שחברות היי-טק, רשויות אכיפה וארגוני פעילים יוכלו לסייע בהכחדתן מהרשת ●כמו כן, היא תתרום חמישה מיליון דולרים על מנת להילחם בתופעה ● על פי נתונים, בין 2007 ל-2011 עלתה כמות התמונות והסרטונים שמציגים פורנוגרפיה של ילדים ברשת פי ארבעה

כמות התמונות והסרטונים שמופצים ברשת וכוללים פורנוגרפיה של ילדים הוכפל בשנים האחרונות בקצב מדאיג. על פי נתונים שפרסם המרכז האמריקני לילדים נעדרים וילדים שנוצלו מינית, בשנת 2011 התגלו ברשת 17.3 מיליון תמונות וסרטונים שמציגים, על פי החשד, ילדים שעברו התעללות פורנוגרפית – שיעור גבוה פי ארבעה בהשוואה לשנת 2007.

גוגל (Google) מתגייסת למערכה ומבקשת להכחיד לחלוטין תמונות כאלה מהאינטרנט. "מאחורי תמונות אלה ניצבים ילדים אמיתיים שעברו התעללות, נוצלו מינית וספגו פגיעה קשה נוספת כשתמונות אלה פורסמו באינטרנט", כתבה ז'קלין פילר, מנהלת יוזמת Google Giving , בהודעה שפורסמה בבלוג. "חשוב שנפעל בתחום זה בקהילה כהורים, מדריכים, מורים וחברות – על מנת למגר את התופעה".

בענקית האינטרנט מתכוונים להקים מסד נתונים, שאמור להתחיל לפעול בתוך כשנה, של תמונות שכוללות פורנוגרפיה של ילדים, על מנת לשתף אותו עם חברות היי-טק, רשויות אכיפה וארגוני פעילים ברחבי העולם, במטרה שיסייע להם להסיר את התמונות מהרשת. כדי להקים את מסד הנתונים מתייגת גוגל תמונות שכוללות פורנוגרפיה של ילדים בקוד מיוחד. מחשבים שיזהו קוד זה יוכלו לחסום את התמונות ולדווח על כל תמונה זהה שתתגלה ברשת.

מלבד הקמת המסד הודיעה גוגל, כי היא תורמת חמישה מיליון דולרים ללוחמה בפורנוגרפיה של ילדים. הסכום יחולק בין גופים שונים, ובכלל זה המרכז האמריקני לילדים נעדרים וילדים שנוצלו מינית, קרן Internet Watch וקרן הטכנולוגיה להגנה על ילדים של גוגל עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים