אפליקציית Moovit חצתה את רף מיליון המשתמשים; יותר מ-40% מהם – בישראל

מספר המשתמשים באפליקציית הניווט הישראלית למשתמשי התחבורה הציבורית הכפיל את עצמו בארבעת החודשים האחרונים – מסרה החברה ● האפליקציה, שהושקה לפני קצת יותר משנה, פועלת כיום ב-40 מטרופולינים ברחבי העולם ● 51% ממשתמשיה בישראל עושים זאת באמצעות iPhone ו-49% - באמצעות אנדרואיד ● ב-Moovit חוזים, כי המצב יתהפך עד סוף השנה

עוברים לרובוטים במסנג'ר. מוביט

Moovit, אפליקציית הניווט הישראלית למשתמשי התחבורה הציבורית, הכפילה את מספר משתמשיה ברחבי העולם בארבעת החודשים האחרונים וחצתה את רף מיליון המשתמשים. יותר מ-400 אלף, קרי: יותר מ-40%, מהמשתמשים הם ישראלים – כך דיווחה החברה.

אפליקציית Moovit הושקה בישראל במרץ 2012. על פי החברה, מדובר באפליקציה הראשונה בעולם שרותמת את חוכמת ההמונים לשיפור חוויית הנסיעה בתחבורה ציבורית. בשלהי השנה שעברה היא הרחיבה את פעילותה לשווקים בינלאומיים, וכיום היא פעילה באירופה, ארצות הברית, קנדה, דרום אמריקה ואוסטרליה. ניתן לנווט באמצעותה, גם בעברית, בתחבורה הציבורית ביותר מ-40 מטרופולינים ברחבי העולם, בהם ניו-יורק, לוס אנג'לס, בוסטון, מדריד, ברצלונה, רומא, מילאנו, פריז, ריו דה-ז'ניירו, סאו פאולו, לונדון ואמסטרדם. בישראל, Moovit תומכת במפעילי התחבורה הציבורית: כל חברות האוטובוסים, רכבת ישראל, הרכבת הקלה בירושלים והכרמלית בחיפה. היא משלבת מידע בזמן אמת ממאגר המידע הממשלתי עם דיווחים חיים של משתמשי האפליקציה.

מנתוני החברה עולה, כי בישראל, 51% מהמשתמשים הם בעלי מכשיר iPhone ו-49% – בעלי מכשיר אנדרואיד (Android). שיעור משתמשי Moovit לאנדרואיד נמצא בעלייה מתמדת ובחברה חוזים, כי עד סוף השנה הוא יעבור את זה של המשתמשים באפליקציה ל-iPhone.

מ-Moovit נמסר, כי בשנה האחרונה תיקנו משתמשי האפליקציה את מיקומן במפה של יותר מ-1,000 תחנות אוטובוס ממאגר המידע הממשלתי. מספר הדיווחים של המשתמשים בישראל בלבד עומד על יותר מ-100 מיליון בחודש. דיווחי המשתמשים מתחלקים לדיווחים פסיביים לגבי מיקום ומהירות כלי הרכב בו נמצא המשתמש ודיווחים אקטיביים לגבי המתרחש בתוך האוטובוס או הרכבת, לדוגמה: האם יש מקום ישיבה פנוי, Wi-Fi, שקע חשמלי ועוד.

ניר ארז, מנכ"ל Moovit, ציין ש-"האפליקציה מאפשרת למצוא את המסלול המהיר והנוח ביותר ליעד לפי מידע חי בלחיצת כפתור ובלחיצה נוספת לראות מתי האוטובוס הבא יגיע לתחנה הקרובה. ההצלחה שלנו בשנה האחרונה בשווקים שונים בעולם מוכיחה לנו שהצורך בהפחתת אי הוודאות הוא גלובלי. אנחנו מצפים להכפיל שוב את מספר המשתמשים שלנו בעוד 3-4 חודשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים