רון כהן, סימנטק: "מורכבות הטכנולוגיות והריבוי שלהן דורשים גיבוי טוב יותר"

כהן, מנהל טכנולוגיות בחברה, ציין מספר מגמות בעולם המיחשוב הארגוני שמשפיעות על אופי הגיבוי, בהן אימוץ הווירטואליזציה, ריבוי פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון והעדר קשר הדוק בין הסביבה הפיזית לווירטואלית ● הוא ציטט מחקר של גרטנר שקובע שהטיפול של ארגונים בפתרונות Big Data ייצור מיליון משרות בתחום ב-1,000 הארגונים הגדולים בעולם, אולם רק שליש מהן יאויש, בגלל העדר כוח אדם מקצועי

"דרוש גיבוי טוב יותר למידע הארגוני, בגלל המורכבות של הטכנולוגיות והריבוי שלהן", כך אמר רון כהן, מנהל טכנולוגיות בסימנטק (Symantec) ישראל.

כהן דיבר בכנס STORAGE&BACKUP2013, שנערך באחרונה, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצועני תשתיות IT. מנחי הכנס היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי כהן, יש כמה מגמות בעולם המיחשוב הארגוני שמשפיעות על אופי הגיבוי: אימוץ טכנולוגיות הווירטואליזציה, ריבוי פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון, העדר קשר הדוק בין הסביבה הפיזית לווירטואלית, ריבוי קונסולות ניהול וריבוי ספקים.

הוא ציטט מחקר של גרטנר (Gartner) לפיו הטיפול של ארגונים בפתרונות Big Data ייצור מיליון משרות בתחום ב-1,000 הארגונים הגלובליים הגדולים בעולם, אולם רק שליש מהן יאויש. הסיבה לכך היא העדר כוח אדם מקצועי ומוכשר לתחום. זאת, בעוד המידע הארגוני ימשיך לצמוח בקצב שנתי של 30%-60%.

לפי מחקר אחר של גרטנר אותו ציטט כהן, סימנטק מובילה את שוק הגיבוי עם נתח של 34.1%, כאשר הרחק מאחור נמצאות EMC ויבמ (IBM), עם נתחים של 17.3% ו-17%, בהתאמה.

בהמשך הוא דיבר על התקני הגיבוי של סימנטק ואמר, כי הם משלבים חומרה ותוכנה, מתוך מטרה לחסוך בעלויות, בניהול הגיבוי ובזמן הכרוך בטיפול בו. "ההתקנים מאפשרים הגנה יעילה על המידע הארגוני בסביבות פיזיות ו-וירטואליות, בכל נפח ותצורה, והם מספקים מענה לסביבות IT הצומחות במהירות", אמר כהן. לדבריו, ההתקנים כוללים הגנה מובנית מפני איומים חיצוניים ופנימיים, כמו גם הגנה מפני מתקפות "יום אפס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים