שינויים ארגוניים בהנהלת נס: גופי המכירות יאוחדו שוב, לאחר שפוצלו לפני כשנה

גיא דנציג, המשמש כיום כסגן נשיא נס, ימונה למנהל המכירות הראשי של הקבוצה ● במקביל, מתכוונת הנהלת החברה להודיע על מינוי סמנכ"ל Delivery, שיגיע ככל הנראה מאמדוקס ● כתוצאה מכך, יחול שינוי בתפקידם של רון טברסקי - מנהל קו השירות למיקור-חוץ, נתיב שמואלי - מנהל השירות לשילוב מערכות, ויורם מרציאנו - סמנכ"ל בכיר ומנהל העסקים בקו בדיקות התוכנה ● השינויים צפויים להיכנס לתוקף בתקופה הקרובה

נס טכנולוגיות מבצעת שוב שינויים ארגוניים בהנהלתה, ובראשם איחוד גופי המכירות של החברה, לאחר שפוצלו לפני כשנה – כך נודע לאנשים ומחשבים.

גיא דנציג, המשמש כיום כסגן נשיא נס, ימונה למנהל המכירות הראשי של הקבוצה. במקביל, מתכוונת הנהלת החברה להודיע על מינוי סמנכ"ל Delivery, שיגיע ככל הנראה מאמדוקס (Amdocs).כתוצאה מכך, יחול שינוי בתפקידם של שלושה חברי הנהלה: רון טברסקי – מנהל קו השירות למיקור-חוץ, נתיב שמואלי – מנהל השירות לשילוב מערכות, ויורם מרציאנו – סמנכ"ל בכיר ומנהל העסקים בקו בדיקות התוכנה. שמואלי ידווח מעתה לדנציג, ואילו טברסקי ומרציאנו ידווח לסמנכ"ל ה-Delivery החדש. בהנהלת נס מדגישים כי לא יחול שינוי במעמדם של השלושה, ומוסיפים כי השינוי נעשה בעיקר במערך המכירות. השינויים צפויים להיכנס לתוקף בתקופה הקרובה.

זהו השינוי השלישי אותו מוביל אפי קוטק, נשיא נס ישראל, במבנה ההנהלה של החברה. השינוי הראשון היה חלוקה למגזרים ומינוי מנהלים בהתאם. השינוי השני, שבוצע כאמור לפני כשנה בלבד, פיצל בין גופי השירות והמכירות – שיוחזרו כעת למבנה הקודם.

גורמים בענף העריכו בפני אנשים ומחשבים, כי השינוי הנוכחי נכפה על הנהלת נס ישראל על ידי בעלי המניות של החברה. אלו זיהו, כי השינוי הקודם לא הביא לתוצאות המצופות, ולכן הוחלט ככל הנראה לחזור למודל הקודם. אותם גורמים הוסיפו וציינו, כי כל הנהלתה של נס השתנתה בתוך זמן קצר מאוד, ולכן השינוי במעמדם של שלושת חברי ההנהלה – טברסקי, שמואלי ומרציאנו, לא היה נעשה אם ניתן היה למנוע אותו.

מנס נמסר בתגובה, כי "על מנת לפעול בצורה מיטבית מול עולמות עסקיים וטכנולוגיים משתנים, אנו נמצאים בעיצומו של תהליך להרחבת יכולות הליבה שלנו מחד ולמתן פתרונות חדשניים ואיכותיים בעולמות תוכן חדשים כדוגמת Big Data, דיגיטל מדיה, מובייל, ענן ואחרים מאידך. לשם כך ובכדי להבטיח מיקוד מרבי בפעילויות השונות, בוצעו מספר התאמות במבנה הארגוני המהוות המשך ישיר להתארגנות שבוצעה לפני כשנה. במסגרת זו, מבנה ההתמחויות הקיים נשמר – חלוקה למגזרי שוק ולקווי עסקים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברהם

    אפי קוטק - קיבל חברה לפני 5 שנים והרס אותה עד היסוד מה שנשאר ממנה זה הפסדים כספיים , הרעת תנאים לעובדים , פיטורים המוניים ובסוף תהיה חדלות פירעון זה רק שאלה של זמן

אירועים קרובים