עורך דין משיקגו מציע לאפיפיור בחינם את שם המתחם popefrancis.com

האפיפיור החדש יוכל לקבל את שם המתחם מעורך הדין, שרכש אותו עוד ב-2010 ● "האמנתי שבשלב כלשהו בעתיד הקרוב השם יהפוך לרלוונטי יותר; חשבתי שיהיה נחמד אם האפיפיור יבחר בשם פרנציסקוס", אמר ● הוא כבר הספיק לדחות הצעות רבות לרכישה של שם המתחם בסכום של עד 30 אלף דולרים, בנימוק שהוא מבקש להעניק לאפיפיור זכות קדימה על השם

כריס קונורס, עורך דין משיקגו, שרכש ב-2010 את שם המתחם popefrancis.com, מציע להעניק אותו בחינם לאפיפיור החדש, שבחר בשם פרנציסקוס. קונורס סיפר לכתב העיתון שיקאגו טריביון (Chicago Tribune), כי "האמנתי שבשלב כלשהו בעתיד הקרוב השם יהפוך לרלוונטי יותר. חשבתי שיהיה נחמד אם האפיפיור יבחר בשם פרנציסקוס". הידיעה מגיעה לאחר ההיסטריה שהתחוללה ברשת בשבוע שעבר, במהלכה מאות שמות מתחם הקשורים לאפיפיור נחטפו בתוך שעות מרגע הכרזתו לאיש החשוב בנצרות.

ההימור אכן השתלם. בניגוד למאות שמיהרו ורכשו שמות מתחם שמכילים וריאציות שונות על שמו של האפיפיור החדש, קונורס, שרכש את השם מראש, אינו מתכוון להפיק ממנו רווח, והוא מציע אותו לאפיפיור בחינם.

הקרדינל של שיקגו בירך על המחווה, אותה הגדיר כ-"משמחת". קונורס עצמו כבר הספיק לדחות הצעות רבות לרכישה של שם המתחם בסכום של עד 30 אלף דולרים, בנימוק שהוא מבקש להעניק לאפיפיור זכות קדימה על השם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים