קווין פרייס, אינפור: "במצב הכלכלי של היום, ארגונים נדרשים לייעול התחזוקה וניהול המשאבים"

"ייעול התחזוקה וניהול המשאבים יכול להניב לארגונים חיסכון כספי ניכר בהיבט התהליכי", אמר פרייס, מנהל פיתוח גלובלי באינפור ● לדבריו, "ארגונים עתירי תשתיות וציוד נדרשים לפתרון של ניהול הנכסים, הציוד, הביצועים והתחזוקה של כלל נכסי החברה" ● "מימוש פתרון שכזה יביא לחיסכון במשאבים, זמן וכסף, כמו גם לגידול בהתייעלות ובתפוקה", הוסיף

"במצב הכלכלי של היום, בו תקציבי הארגונים מוקפאים או מצומצמים, ארגונים נדרשים לכלים שיביאו לייעול התחזוקה וניהול המשאבים. זה יכול להניב להם חיסכון כספי ניכר בהיבט התהליכי", כך אמר קווין פרייס, מנהל פיתוח גלובלי באינפור (Infor).

פרייס דיבר באירוע שערכה GIV, שמייצגת את אינפור בישראל. נושא האירוע, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, היה EAM (ר"ת Enterprise Asset Management – ניהול הנכסים הארגוניים) והוא התקיים היום (ג') במלון שרתון תל אביב. השתתפו בו יותר מ-200 מלקוחות החברה והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי פרייס, "ארגונים עתירי תשתיות וציוד נדרשים לפתרון של ניהול הנכסים, הציוד, הביצועים והתחזוקה של כלל נכסי החברה. מימוש פתרון שכזה יביא לחיסכון במשאבים, זמן וכסף, כמו גם לגידול בהתייעלות ובתפוקה".

הוא ציין שאינפור היא החברה השלישית בגודלה בעולם היישומים הארגוניים, אחרי סאפ (SAP) ואורקל (Oracle). לדבריו, מספר העובדים של החברה עומד על 13 אלף, כאשר רק ב-2012 נוספו לה 1,700 עובדים, יש לה יותר מ-70 אלף לקוחות ארגוניים ב-194 מדינות ברחבי העולם, הכנסותיה בשנתה הכספית האחרונה עמדו על 2.8 מיליארד דולרים והמנכ"ל שלה הוא צ'ארלס פיליפס, לשבר נשיא משותף באורקל. בין הרכישות המרובות שלה ציין פרייס את זו של לווסון (Lawson Software), שנעשתה ב-2011 תמורת כשני מיליארד דולרים.

פרייס אמר, כי Infor EAM מספקת פתרונות לכמה מגזרים: מפעלי ייצור, חברות מדעי החיים ופארמה, ניהול נכסים, רשויות מקומיות וחברות בעולם התחבורה. "Infor EAM היא הרבה יותר מתוכנת ניהול אחזקה ממוחשבת, שמחשבת רק מדדים לפעולות תחזוקה סטנדרטיות", הוסיף. "הביצועים של תוכנת Infor לניהול נכסים ואחזקתם מאפשרים לחברה ולמנהליה ליצור חזון מקיף יותר, על ידי איחוד מדדים ממגוון מערכות תפעוליות וכספיות. התוצאה היא שיפור הביצועים הנראים, לא רק הנוכחיים – אלא גם העתידיים".

עוד הוא ציין ש-"EAM Infor היא מערכת ניהול אחזקה ותפעול טכנו-לוגיסטי, שמאפשרת לכל ארגון בעל תהליכים תפעוליים, לאו דווקא ייצוריים, לנהל ניהול תפעולי מלא על גבי המערכת".

בהיבט המוניציפאלי, אמר פרייס ש-"מערכות ה-IT הפכו לכלי אסטרטגי לשיפור ההתנהלות העירונית ולשיפור השירות לאזרח. היכולת לנהל באופן איכותי את תשתיות העיר, לשפר את זמינות הציוד ולשדרג את היעילות בהתנהלות השוטפת, תוך שימוש בכלים אוטומטיים במערכת ניהולית מרכזית, מייצרים שירות טוב יותר לאזרח וצמצום של עלויות התפעול השוטפות". לדבריו, "Infor EAM מותאמת לניהול ערים, קמפוסים, אוניברסיטאות ומכללות. המערכת כוללת כמה יכולות וטכנולוגיות, בהן עושר פונקציונאלי, מערכות מידע גיאוגרפיות, מיחשוב נייד, כלי רשת חברתית פנים ארגוניים, עבודה בתצורת מיחשוב ענן, אינטגרציה לאובייקטים ו-BI מובנה".

פרייס סיים בציטוט של פיליפס, מנכ"ל החברה, שאמר באחרונה, כי "אנחנו רוצים לשנות את הדרך בה אנשים עובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים