נס רוכשת את אימאנו, המתמחה בפיתוח ממשקי משתמש ליישומי סלולר, תמורת מיליוני שקלים

פעילותה של החברה הבריטית מצטרפת לפעילות פיתוח ממשקי משתמש ועיצוב חוויית משתמש הקיימת בנס ישראל, במסגרתה בוצעו פרויקטים בקרב עשרות ארגונים בארץ ● מנס נמסר, כי "המיזוג צפוי לספק ערך רב ללקוחות נס בתחום הטלפונים הסלולריים ובמחשבי כף היד בצפון אמריקה ומערב אירופה"

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ה') על רכישת אימאנו (Imano) הבריטית. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

אימאנו מתמחה בתכנון, עיצוב ופיתוח ממשקי משתמש ליישומי אינטרנט, טלפונים סלולריים ומחשבי כף יד. הנרכשת, שהוקמה ב-1996, פיתחה בעבר פלטפורמת מסחר אלקטרוני שזכתה להצלחה ובאחרונה היא מתמקדת ביצירה ופיתוח של יישומים בעולם הנייד. בין לקוחותיה נמנים UEFA, הרודס, סטלה ארטואה (Stella Artois) ו-Hertz Navigation Solutions. לחברה יש יותר מ-70 יישומים מוכווני צרכנים, לצד פעילות בתחום היישומים הארגוניים. פעילותה של אימאנו מצטרפת לפעילות פיתוח ממשקי משתמש (User Interface – UI)  ועיצוב חוויית משתמש (User Experience – UX) הקיימת בנס ישראל זה כמה שנים, במהלכן בוצעו פרויקטים בתחום זה בקרב עשרות ארגונים בארץ. בין השאר מתמחה הצוות של נס ישראל בתכנון ועיצוב ממשקי משתמש וחוויית משתמש עבור מערכות סאפ (SAP) ומיקרוסופט (Microsoft).

מנס נמסר, כי "מיזוג יכולותיה של אימאנו בתחום ממשקי המשתמש עם המומחיות והניסיון של נס בפיתוח יישומים, צפוי לספק ערך רב ללקוחות נס בתחום הטלפונים הסלולריים ובמחשבי כף היד בצפון אמריקה ומערב אירופה".

עופר שגב, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, אמר כי "נס ממשיכה להרחיב את נוכחותה  בתחום המיחשוב הנייד וה'מיחשוב בכל מקום' (Compute Anywhere). השילוב בין נס לבין אימאנו מאפשר לנו להרחיב במידה ניכרת את מגוון השירותים והפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו". הוא הוסיף, כי "הרכישה תאפשר לנו להציע  ללקוחותינו ערך מוסף יוצא דופן הודות לשילוב בין המומחיות של הנרכשת בפיתוח ממשקי משתמש לעולם המובייל לבין היכולות הקיימות של נס בפיתוח של יישומים לתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים