הקרב על שיתוף התמונות: אינסטגרם הפסיקה את התמיכה ב-"כרטיסי טוויטר"

המהלך יקשה על שיתוף של תמונות מאינסטגרם בטוויטר, ויאלץ את משתמשי הרשת החברתית לבצע את השיתוף דרך אתר שיתוף התמונות עצמו ● במציאות כזו, בה תמונה שווה הרבה דולרים, אין ספק שהמהלך של אינסטגרם יסייע לשירות שלה - או לפייסבוק, שרכשה אותה - על חשבון טוויטר

אם תמונה אחת שווה אלף מילים, הרי שבדולרים שערה גבוה עוד יותר. בשנה האחרונה התלהטו הקרבות על שיתוף התמונות ברשת ונראה שהרכישה של אינסטגרם (Instagram) לשיתוף תמונות על ידי פייסבוק (Facebook) רק הזרימה עוד שמן למדורה.

המהלך האחרון בא מאינסטגרם, שהחליטה להפסיק את התמיכה ב-"כרטיסי טוויטר" – מנגנון של הרשת החברתית שמסייע לשתף תמונות בציוצים המפורסמים בה. כתוצאה מכך, מי שירצו לשתף תמונות מאינסטגרם בציוצים יוכלו עדיין לעשות זאת, אך התמונות יהיו קטומות וחלקיות. כדי לשתף תמונות בצורה תקינה יהיה על המשתמשים לבצע את השיתוף ישירות מיישום שיתוף התמונות.

קווין סיסטרום, מנכ"ל אינסטגרם, הסביר בוועידת Le Web שנערכה אתמול (ד') בפריז, כי אחת הסיבות העיקריות להפסקת התמיכה ב-"כרטיסי טוויטר" היא השאיפה של אינסטגרם להבטיח שהמשתמשים יצפו בתמונות באתר האינטרנט של השירות. אולם, לא מעט משקיפים מעריכים שהמהלך נועד להחליש את מעמדה של טוויטר ומציינים סקר שנערך לא מכבר על ידי חברת Diffbot ומצא, כי 36% מהקישורים ששותפו ברשת החברתית הובילו לתמונות.

במציאות כזו, בה תמונה שווה הרבה דולרים, אין ספק שהמהלך של אינסטגרם יסייע לשירות שלה – או לפייסבוק, שרכשה אותה – על חשבון טוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים