הולנד: בית משפט קבע שסמסונג הפירה את זכויותיה של אפל בפטנט לגלילת תמונות

בית המשפט באמסטרדם קבע, כי בחלק קטן מהטלפונים החכמים ומחשבי הלוח של סמסונג יש משום הפרת זכויות של אפל בפטנט לגלילת תמונות ● סמסונג תיאלץ לשלם לאפל פיצויים שייגזרו מהרווחים שלה מהמכשירים שנמכרים באיחוד האירופי ● כן נאסר על סמסונג למכור מכשירים אלה בהולנד והחברה מסתכנת בקנס של 100 אלף יורו בגין כל יום שבו לא תציית לצו

Samsung Runway. סמסונג

עוד ניצחון לאפל (Apple) במסגרת הקרבות המשפטיים שמתנהלים בינה לבין סמסונג (Samsung) ב-10 מדינות ברחבי העולם: בית משפט באמסטרדם קבע, כי בחלק קטן מהטלפונים החכמים ומחשבי הלוח של סמסונג יש משום הפרת זכויות של אפל בפטנט לגלילת תמונות. בעקבות כך, סמסונג תיאלץ לשלם לאפל פיצויים שייגזרו מהרווחים שלה מהמכשירים שנמכרים באיחוד האירופי.

פסק הדין מתייחס לטלפונים חכמים ומחשבי לוח מדגמי גלאקסי (Galaxy) מבוססי אנדרואיד (Android) מגרסאות 2.2.1 ו-3.0, ללא תוכנת גלריית תמונות של סמסונג עצמה. בית המשפט ההולנדי קבע שבמכשירים אלה, שבסך הכול מספרם מצומצם, סמסונג הפרה את זכויותיה של אפל בפטנט המתייחס לגלילת גלריות של תמונות והצגת התמונה הבאה לצפייה מקדימה. במכשירים עם תוכנת גלריית תמונות של סמסונג עצמה מתבצעת הגלילה בצורה שונה ולכן אין בהם משום הפרת הזכויות של אפל בפטנט ספציפי זה.

סמסונג הפסידה כבר בשנה שעברה במשפט שעסק בפטנט זה ובעקבות פסק הדין הקודם שינתה את אופן הגלילה של התמונות. אולם, בדיון בהולנד לא הצליחה סמסונג להוכיח שאמנם בוצע שינוי ניכר לעין.

כן אסר בית המשפט על סמסונג למכור מכשירים אלה בהולנד והחברה מסתכנת בקנס של 100 אלף יורו בגין כל יום שבו לא תציית לצו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים