גוגל מסכמת: עשר אפליקציות האנדרואיד הטובות ביותר של 2012

הקריטריונים לבחירה, על פי ענקית החיפוש, היו יישומים שפועלים באופן גלובלי, מיועדים לטאבלטים וטלפונים חכמים כאחד, מייצגים כלי עבודה מצוינים ועושים שימוש מושכל ביכולות הגרפיות של המכשירים ● מבין עשרת היישומים שנבחרו, רק אחד מוצע בתשלום

לקראת סוף השנה האזרחית, שיצוין ברחבי העולם ביום ב' בלילה, החליטו בגוגל (Google) לבחור את עשר האפליקציות הטובות ביותר לשנת 2012 ב-Google Play – חנות היישומים של החברה, המשרתת את משתמשי הטלפונים החכמים והטאבלטים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). על פי גוגל, הקריטריונים לבחירה היו יישומים שפועלים באופן גלובלי, מיועדים לטאבלטים וטלפונים חכמים כאחד, מייצגים כלי עבודה מצוינים ועושים שימוש מושכל ביכולות הגרפיות של המכשירים.

מבין עשרת היישומים המובילים, רק אחד מוצע בתשלום: Grimm's Snow White – ספר משחק עלילתי לילדים, המתאר בדרך אינטראקטיבית את הסיפור הקלאסי על הנסיכה שלגיה, שבורחת מזעמה של אמה החורגת המכשפה אל ביתם של שבעת הגמדים ביער.

שאר היישומים בעשירייה ניתנים להורדה בחינם, כולל אחד המפתיעים ברשימה: Evernote הוותיק, שמאפשר לשמור הערות, תמונות ופתקים מכל מקום במחברת אחת מאורגנת היטב. למרות שמדובר ביישום עתיק במונחי עולם האפליקציות הסלולריות, מבטיחים אנשי גוגל שהוא עבר שדרוגים ששומרים על מעמדו המוביל ומצדיקים את בחירתו.

Pocket, שנקרא בעבר Read It Later, הוא יישום שמאפשר לשמור מאמרים, דפי אינטרנט ואף סרטוני וידיאו לקריאה וצפייה מאוחרת יותר. בנוסף, מאפשר היישום לעשות זאת באופן נוח במיוחד ולא מקוון, תוך אפשרות סנכרון בין מכשירים שונים.

האפליקציה הבאה שבחרו בגוגל היא Pinterest, המאפשרת לשתף תמונות, תוך ארגון שלהן בלוחות שונים. בנוסף, מאפשרת Pinterest לצפות בתמונות של אחרים שנשמרות בשירות בהתאם לקטגוריות שונות, ואף לכתוב הערות על אותן תמונות.

Pixlr Express הוא יישום עריכת תמונות שמציע כלי עריכה ותיקון רבים. המדובר באחד היישומים החדשים ביותר מבין עשרת היישומים ברשימה, והוא מציע לא פחות מ-600 אפקטים שונים שניתן להצמיד לתמונות השונות.

Expedia הוא כלי למטיילים שמאפשר לתכנן טיולים וטיסות, תוך מיון האפשרויות השונות לפי מחירים ולפי סוגים. כמו כן, מציע היישום לכתוב ביקורות ולקרוא ביקורות של אחרים לגבי היעדים המוצעים, ואף לקבל הנחות מיוחדות על חופשות וטיולים.

Ancentry היא אפליקציה המאפשרת ליצור עץ משפחה מסוגנן באופן גרפי, תוך הוספת פרטים לגבי כל איש ואישה שמופיעים בעץ בדף ייחודי אליו אפשר גם לטעון תמונות רלבנטיות.

Fancy הוא בחלקו מגזין ובחלקו ממשק לחנויות שמציעות למצוא ולמכור פריטים ייחודיים במינם, וכן לשתף חברים באמצעות פיייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).

אפליקציית SeriesGuide מאפשרת לתכנן צפייה בסדרות ובתוכניות טלוויזיה מועדפות, ומהווה מעין מדריך טלוויזיה מותאם אישית. בין היתר, היא מאפשרת לאסוף מידע ושעות שידור, אך לא מציעה לצפות בשידורים עצמם. יצוין, כי המידע המוצע ב-SeriesGuide מוגבל בינתיים לארצות הברית בלבד.

היישום האחרון שנבחר על ידי גוגל, הוא היישום הרשמי של האתר TED, שמציג נאומים ושיחות בנושאים שונים ומגוונים. TED מכיל למעלה מ-1,200 נאומים וסרטוני וידיאו של כמה מהאנשים המרשימים בעולם, ומטרתו היא לגרום לאנשים "לפתוח את העיניים והאוזניים" למתרחש בעולמנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים