בונו, סולן להקת U2, לניו יורק טיימס: "סטיב ג'ובס סייע רבות בתרומות למלחמה באיידס"

תרומתה של אפל למלחמה באיידס באפריקה הייתה "יקרת ערך", ציין בונו במכתב למערכת הניו יורק טיימס, בתגובה למאמר של אחד מכתבי העיתון, שתהה על אי פרסום תרומותיו של ג'ובס ● בונו, שידוע כפעיל זכויות אדם נלהב, כתב כי ג'ובס הוא "עמית פואטי, אמן ואיש עסקים"

בתגובה למאמר של כתב הניו יורק טיימס, אנדרו רוס סורקין, בו תהה מדוע אין פרסומים על תרומותיו של סטיב ג'ובס – ממייסדי אפל (Apple) ועד לא מכבר מנכ"ל החברה, שלח בונו – סולן להקת U2, מכתב למערכת ובו העלה על נס את תרומותיו הרבות, לדבריו, של סטיב ג'ובס לחקר האיידס.

במכתב ציין בונו, שידוע כפעיל זכויות אדם נלהב, כי תרומתה של אפל למלחמה באיידס באפריקה הייתה "יקרת ערך". על פי בונו, אפל היא התורמת הגדולה ביותר לקרן העולמית למלחמה באיידס (Global Fund to Fight AIDS), והחברה תרמה כבר עשרות מיליוני דולרים לניסויים בתרופות, טיפול וייעוץ. "זו תרומה רצינית ומשמעותית", כתב בונו. "התרומה של אפל עודדה גם חברות אחרות לתרום".

בונו הוא המייסד של קרן הצדקה RED שמוקדשת ללוחמה באיידס ובשיתוף פעולה עמה מציעה אפל מאז שנת 2006 דגמים מיוחדים של נגני iPod. לדבריו, ג'ובס עצמו אמר לו במהלך הצגת הדגמים המיוחדים של נגני ה-iPod, כי "אין דבר טוב יותר מסיכוי להציל חיים". בונו, שכתב את המכתב מביתו באירלנד, הוסיף, כי ג'ובס הוא "עמית פואטי, אמן ואיש עסקים", וכי הוא גאה על שזכה להכיר את ג'ובס.

"הוא אמנם אדם עסוק מאוד, אך זה לא אומר שהוא ורעייתו לוריין אינם מקדישים מחשבה לעניינים אלה", כתב בונו. "לא צריך להכיר אותו מקרוב כדי לדעת שהוא אדם ששומר על פרטיותו ואינו נוהג לעשות חצי מלאכה".

שיתוף הפעולה בין אפל לבין להקת U2 כלל, בין השאר, מהדורה מיוחדת של נגני U2 iPod בשנת 2004, שילוב שירים של הלהקה בפרסומות למוצרי אפל ואפילו צללית בדמותו של בונו בכרטיסיית Artists במערכת ההפעלה iOS לנגני iPod.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים