מארק הארד, צ'רלס פיליפס ופול מריץ מועמדים לתפקיד מנכ"ל מיקרוסופט

בכירי אורקל ומנכ"ל VMware לשעבר מצטרפים לבורסת השמות בנוגע למחליפו של סטיב באלמר ● שמונה מנהלים בכירים מועמדים לתפקיד ובהם מנכ"לי פורד ונוקיה

רשימת המועמדים לרשת את תפקידו של מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) היוצא, סטיב באלמר, מתארכת. שני מנהלים בכירים באורקל (Oracle) הצטרפו לחרושת השמועות, ובסך הכל ישנם שמונה מועמדים שאינם נמנים עם מנהלי הענקית מרדמונד. כך על פי ידיעה שפורסמה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

בין המועמדים שקיבלו פנייה מהוועדה המיוחדת של הנהלת מיקרוסופט, בראשה עומד ביל גייטס, נמנה מארק הארד, מנכ"ל HP לשעבר ונשיא משותף באורקל. הארד סירב להצעה, על פי הידיעה, וציין כי הוא מעדיף להישאר באורקל. גם צ'רלס פיליפס, נשיא משותף לשעבר באורקל, זכה לקבל פנייה מהוועדה של מיקרוסופט. כיום הוא מכהן בתפקיד מנכ"ל Infor, חברה המציעה יישומי ERP. פול מריץ, עד לא מכבר מנהל בכיר בענקית התוכנה שמכהן כיום כמנכ"ל GoPivotal, קיבל אף הוא פנייה מהוועדה.

מועמדים נוספים שעליהם דווח כבר בעבר כוללים את מנכ"ל פורד (Ford), אלן מולאלי, וכן מנכ"ל נוקיה (Nokia) סטיבן אילופ. מתוך מיקרוסופט הוזכרו כמועמדים סטיה נדלה, נשיא החטיבה לשרתים וכלים, וטוני בייטס, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי ואיש סקייפ (Skype) לשעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים