יום האישה הבינלאומי

נשים ומחשבים: מדור מיוחד ליום האישה עם רעיה לנדסמן מ-LeumIT

מהדורה ליום האישה של המדור שלנו על נשים בהיי-טק: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: רעיה לנדסמן, מנהלת מחלקת פיתוח ב-LeumIT, גוף ה-IT של לאומית

רעיה לנדסמן, מנהלת מחלקת פיתוח ב-LeumIT, גוף ה-IT של לאומית.

שם ותפקיד: רעיה לנדסמן, מנהלת מחלקת פיתוח ב-leumIT, גוף ה-IT של לאומית שירותי בריאות.

ותק בחברה: 33 שנים. בסך הכול במקצוע – מעל 36 שנים.

תפקידים קודמים: מנהלת תחום, מנתחת מערכות ומתכנתת בלאומית ובחברות נוספות.

השכלה: בעלת תואר בניהול מערכות בריאות.

האם נתקלת באפליה בענף נגדך אישית, על רקע היותך אישה?
"לא. בלאומית יש שוויון הזדמנויות. בלאומית הייתי מנהלת גם כאימא צעירה, וכיום אני מנהלת כסבתא לשמונה, במקביל לניהול מחלקת הפיתוח של הקופה".

הערת העורך: למרבה הצער, נשים בתפקידי הנהלה בכירים זה לא חזון נפרץ בהיי-טק, ועל אחת כמה וכמה לא נשים בגילאי 50+. לכן, כדי לחגוג את התרומה של הנשים בגילאים אלה לענף ולרגל יום האישה הבינלאומי, החלטנו לחרוג הפעם ממנהגנו במדור זה ולתת לאנשי לאומית לספר על רעיה: "רעיה היא אבן יסוד משמעותית בלאומית. היא עובדת שנים במקצוע, והיא מנתחת מערכות מספר 1. רעיה מכירה לעומק את הצד העסקי, את תהליכי העבודה בכלל הארגון – לרבות התהליכים הפיננסיים. מדובר באישה עם חזון ומעוף, שבתבונתה יודעת לקחת את הצורך העסקי ולהביא אותו לידי מימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר, בשיטות מתקדמות ועם פתיחות מתמדת לחידושים – דבר שחיוני להצלחה בכלל, ובענף ההיי-טק בפרט.

תחת שרביטה, תוך שיתוף פעולה עם כל הצוותים, הוטמעו בלאומית רק בשנה האחרונה FHIR ,PBI, ממשקי משתמש מאוד מתקדמים ב-UI5 ופרויקטים נוספים ורבים. בימים אלה, רעיה מובילה פרויקטים של בינה מלאכותית, לטובת שיפור הבקרה הרפואית והכלכלית, והפניית משאבים רפואיים, שיחזרו להשקעה במטופלים.

רעיה מוציאה לפועל את הפרויקטים יחד עם צוותי הפיתוח ושאר הצוותים באגף ה-IT בלאומית. איתם, ואיתה, אנחנו יכולים להיות שקטים – עד כמה שניתן להיות שקטה בפרויקטים כאלה – שהמערכות החדשות מוטמעות על הצד הטוב ביותר, ושאנחנו מוציאים את המקסימום האפשרי מהמערכות הקיימות, במציאת פתרונות נכונים וחכמים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים