נשים ומחשבים: דבורה שרון, גלובל רמיט

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: דבורה שרון, מנהלת מערכות מידע בחברת הפינטק גלובל רמיט

דבורה שרון, מנהלת מערכות מידע בגלובל רמיט.

שם ותפקיד: דבורה שרון, מנהלת מערכות מידע בחברת הפינטק גלובל רמיט (Global Remit).

מצב משפחתי: נשואה +2.

ותק בתפקיד: כשנה.

השכלה ושירות צבאי: בצבא – מש"קית תכנון כוח אדם. תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, תואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגי?

למעשה התגלגלתי לשם משני כיוונים שונים. בצבא, התפקיד דרש לכתוב קוד לשם הפקת דו"חות מבסיס הנתונים של הצבא. מהר מאוד התחברתי לזה והפגנתי יכולות, כך שהתפקיד בסוף כלל בעיקר עבודה מול מחשב וכתיבת קוד. לאחר הצבא הגעתי לחברת היי-טק לתפקיד לוגיסטי. שם גיליתי את אהבתי לתהליכים עסקיים רוחביים והרצון לשפר ולייעל תהליכים עסקיים על ידי מערכות מידע וטכנולוגיה. השילוב של אנשים, תהליכים עסקיים וטכנולוגיה קסם לי.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

בתעשיית מערכות המידע יש נוכחות רבה של נשים. נשים חזקות, עוצמתיות, משפיעות ומובילות דעה. ככה שלא הרגשתי אפליה. אבל לצערי קיימים עדיין פערים בשכר, Titles ובפגישות הנהלה. ברוב פגישות ההנהלה שנכחתי בהיי-טק הייתי בין הנשים הבודדות.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

אני מעל 20 שנה בהיי-טק, ולשמחתי אני יכולה לספור על כף יד אחת את הפעמים שהרגשתי אפליה. ואם הייתה, לא נתתי לזה מקום. תמיד ידעתי לעמוד על שלי ולהגיד את דעתי. ברגע שאת מביעה דעה, מראה את המקצועיות שלך ויכולות הניהול – מהר מאוד כולם מתיישרים ומבינים שאין לזה מקום. אני חושבת שהכוח בידיים שלנו הנשים. במיוחד נשים מנהלות. להיות מקצועיות, להתפתח עם הקידמה, לשדר שאנחנו שוות כגברים, לדעת לדרוש שכר הוגן, לדעת להעז ולהגיש קורות חיים גם אם את לא עונה לכל הדרישות, ובעיקר להעריך את עצמך. וכאישה מנהלת – לדאוג לאזן את הצוות בין נשים לגברים, להעצים ולקדם נשים ולפתוח דלתות לנשים אחרות. לשמחתי, כיום רואים יותר ויותר נשים בתחומי טכנולוגיה שונים, ויותר ויותר ארגונים שמעודדים לשוויון. כך שאנחנו במקום טוב יותר ואופטימי.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים