נשים ומחשבים: דולי אורהלב-לפיד, CRE8-TEAM

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: דולי אורהלב-לפיד, בעלים ומנכ״לית של CRE8-TEAM

דולי אורהלב-לפיד, בעלים ומנכ״לית של CRE8-TEAM.

שם ותפקיד: דולי אורהלב-לפיד, בעלים ומנכ״לית של CRE8-TEAM.

ותק בתפקיד: עשור.

תפקידים קודמים: מנכ״לית זרמון גולדמן אינטרקטיב, ממקימי מחלקת הדיגיטל של משרד היח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ.

השכלה ושירות צבאי: webmaster designer , שירות צבאי בחיל המודיעין, ובקבע בתפקיד ביחידת קב״ט חמן.

משפחה: גרושה, אמא לנאור (11) ולעילי (6).

​​מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

בימים שבני הבכור נאור נולד סיימתי את עבודתי במשרד היח"צ בן חורין ומונתי למנכ״לית בחברת סטארט-אפ. מספר חודשים לאחר שנולד, בני חלה במחלה קשה, ונאלצתי לעזוב את העבודה. במשך השנים האלו ובעיקר כדי לצאת מדי פעם מבית החולים, התחלתי לתת ייעוץ אסטרטגי לחברות בכל מה שקשור להטמעת פרויקטים ולחדשנות. עם הזמן מנעד הלקוחות שלי גדל, והיית צריכה לתת מענה ללקוחות גדולים יותר, מה שהוביל אותי להקמת הסטודיו שלי.

לימים, בני נאור החלים, והמשכתי לפתח את העסק ולתת ייעוץ אסטרטגי ניהולי כמו גם כלים נכונים לשימוש בטכנולוגיות חדשות. החלטתי להקים את חברת CRE8-TM, שמחברת בין העולם הישן לבין העולם החדש והטכנולוגי, וכך בעצם נכנסתי לעולם הטכנולוגיה והמטאוורס.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אני חושבת שלא ניתן להתעלם מאפליה נגד נשים בתעשייה, אבל אני אוסיף ואומר, שלדעתי לפעמים אצל נשים יש פחד לפרוץ את תקרת הזכוכית במקומות העבודה. הפקטור היחידי הוא האם את יודעת לייצר תלות וצורך של החברה בך. נשים צריכות להיות חזקות ולהבין שבשנייה שיש לחברה תלות בך כבעלת תפקיד, זה לא מעניין אף אחד אם את אישה או גבר. לדעתי, כל אישה יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה ולפרוץ כל תקרה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

כשהגעתי לסיטואציה כזו ניצחתי אותה, אני יודעת וידעתי מה אני שווה ואני חושבת שכל אישה/גבר צריכים להרגיש ולדעת מה הם שווים ולדרוש בהתאם.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחת ויחידה

    אישה שהיא השראה! מדהימה אין כמוך

אירועים קרובים