נשים ומחשבים: מירי רוזמן, אמן דיגיטל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: מירי רוזמן, מנהלת סטודיו UX/UI באמן דיגיטל

מירי רוזמן, מנהלת סטודיו UX UI  באמן דיגיטל

שם ותפקיד: מירי רוזמן, מנהלת סטודיו UX UI  באמן דיגיטל

השכלה ושירות צבאי: BA במינהל עסקים ותקשורת מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בן גוריון, לימודי תעודה UX/UI ועיצוב גרפי במכללה האקדמית אונו. שירות צבאי במודיעין שדה, תצפיתנית ומפקדת צוות תצפית.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

הרקע שלי הוא פיננסי, ולאחר שנים בבנק מזרחי טפחות, שם עסקתי בתפקידים שונים, בין היתר בתחום המשכנתאות, הבנקאות וה-CRM, התוודעתי לעולם הדיגיטל והשתלבתי במחלקת הדיגיטל של הבנק, שם נחשפתי לתחום חדש (שהיה פחות מוכר לפני כעשור) של UX. השתלבתי בעבודת ה-UX על המוצרים השונים של הבנק, ולאחר תקופה הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות ועזבתי את הבנק לטובת אמן דיגיטל. באמן דיגיטל אני עובדת כבר שבע  שנים. במהלך השנים עבדתי על המוצרים הדיגיטליים של החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי ויצא לי לחקור ולאפיין מוצרים לשופרסל, לבנק הפועלים, לבנק לאומי, לאלטשולר שחם, לפסגות, לצ׳מפיון מוטורוס, לעיריית תל אביב, לפז-ילו ועוד.

בשלוש השנים האחרונות אני מובילה את הסטודיו לחוויית משתמש באמן דיגיטל. התפקיד כולל, בין היתר, גיוס והכשרה של דור העתיד, שיתמקצע ויוביל את תחום ה UX/UI בארץ. כסטודיו, אנחנו מפתחים ומיישמים מתודולוגיות עבודה ליצירת ממשקים דיגיטליים ומערכות מורכבות למיליוני משתמשים, תוך שימת דגש על מחקר מעמיק והיכרות עם המשתמשים, הגדרה של KPI’s עסקיים למדידת הצלחה וליווי של הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

יש בתעשייה שלנו נשים חזקות מובילות ומוכשרות בתחום שלנו. יוצא לי לעבוד עם נשים רבות שמובילות תהליכי שינוי בתוך ארגונים ומחזיקות בתפקידי מפתח. גם כמנהלת אני עובדת ומנהלת נשים חזקות ומוכשרות שיודעות ומצליחות לקחת רעיון ולהוציא אותו אל הפועל. בתחושה שלי, התעשייה שלנו מבינה את הערך שנשים מביאות לשולחן. יחד עם זאת, הן עדיין צריכות להיאבק יותר על מקומן ו״להוכיח״ את עצמן יותר מאשר גברים, וכמובן שפערי השכר עדיין קיימים גם בתחום שלנו, בין היתר אולי כי נשים חוששות יותר להעריך את השווי שלהן ביותר.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים