נשים ומחשבים: חן רובין, וובהלפ ישראל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: חן רובין, מנהלת משאבי אנוש בוובהלפ ישראל

חן רובין, מנהלת משאבי אנוש, וובהלפ ישראל.

שם ותפקיד: חן רובין, מנהלת משאבי אנוש בוובהלפ ישראל

ותק בתפקיד: שנה וחצי. 

תפקידים קודמים: מנהלת משאבי אנוש בגולן טלקום; מנהלת משאבי אנוש של חטיבת החינוך, בית אקשטיין

השכלה ושירות צבאי: שירות צבאי כמש"קית ת"ש, תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית. 

משפחה: נשואה + שלוש בנות. 

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? "אני מגיעה מעולמות רכים יותר – ניהול משאבי אנוש וגיוס בעולמות יותר חינוכיים. עם השנים העולם העסקי קרץ לי וזיהיתי שם הזדמנויות מעניינות ביכולת שלי להתפתח כמנהלת משאבי אנוש, ולכן עברתי לגולן טלקום, וכפי שחשבתי מההתחלה התפתחתי וגיליתי עולמות חדשים. בהמשך נפתחה בפניי ההזדמנות לעבור לחברה טכנולוגית, לשם כבר הבאתי ארגז כלים מהעולם העסקי, ובכל זאת גיליתי אופקים חדשים. גיוס טכנולוגי של עובדים, הכשרה בעולמות הטכנולוגים, שימור עובדים בשוק תחרותי ודילמות רבות שמאפיינות את היומיום שלי כמנהלת משאבי אנוש. 

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? כן, לצערי אני חושבת שיש עדין אפליה לא רק כלפי נשים ולא רק בתעשייה. מה שמטריד אותי יותר היא העובדה שיש לא מעט אפליה של נשים כנגד נשים וזה כבר מעיד על משבר גדול יותר. לשמחתי ב-וובהלפ (Webhelp) אני מרגישה שכחברה יש פתיחות גדולה יותר לכלל האוכלוסייה. כאמא ומנהלת בכירה, אני מרגישה שאפשר לשלב מימוש עצמי בסביבת העבודה, וניהול חיים פרטיים וחיי משפחה.  

אחת המשימות ששמתי לנגד עיני כמנהלת משאבי אנוש היא לטשטש את הגבולות ולאפשר מנעד רחב יותר של הזדמנויות לכלל האוכלוסייה. החזון שלי הוא שהעובדים ב-וובהלפ ישראל, או מועמדים שהתראיינו למשרה, בחברה, יגידו שהם הגיעו למקום שמאפשר להם לצמוח ולהתפתח על בסיס היכולת שלהם, ולאו דווקא על סמך המגדר. חשוב לי שיגידו ש-וובהלפ ישראל הוא מקום טוב לעבוד בו.  

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? כן. בעבר היו מספר מקרים בהם הרגשתי אפליה במקומות עבודה קודמים, גם כעובדת וגם כמנהלת משאבי אנוש. אפליה מגיעה בצורות וצבעים שונים, למשל תפקידים, שכר, שעות עבודה ועוד.

לי חשוב, הן כעובדת והן כמנהלת, לאפשר שוויון הזדמנויות ולפתוח את האפשרויות לכל מי שמתאים, ללא קשר לדת, מגדר וכדומה. וובהלפ היא חברה צעירה בישראל, עם גיוון מאוד גדול בכוח האדם שלנו. אני גאה על כך שמעל ל-50% מתפקידי ההנהלה שלנו מאוישים על ידי נשים ושהחברה מעסיקה נשים רבות, החל מהמנכ"לית ועד לעובדות בצוותים השונים. אנחנו נמצאים בתהליכי גיוס רבים לתפקידים שונים בחברה, ומעבר להתאמה לתפקיד, אנחנו שמים דגש גם על גיוון ועל מתן הזדמנויות שוות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים