נשים ומחשבים: נתי לרר, ג'י אי דיגיטל

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נתי לרר, מפתחת אבטחת סייבר בכירה ב-ג'י אי דיגיטל

נתי לרר, מפתחת אבטחת סייבר בכירה ב-ג'י אי דיגיטל.

שם ותפקיד: נתי לרר, מפתחת אבטחת סייבר בכירה ב-ג'י אי דיגיטל (GE DIGITAL).

תפקידים קודמים: כל מהלך הקריירה שלי ממוקד באבטחה בתחומים שונים. בהתחלה כחיילת משוחררת עבדתי באלתא במשך שנתיים כבודקת ידנית. לאחר מכן עברתי להיות מפתחת אוטומציה כשלוש שנים ב-ארגוס (Argus) – חברה המתעסקת באבטחה בעולם הרכב, ובשנתיים האחרונות אני מפתחת בחטיבת אבטחת הסייבר בחברת ג'י אי דיגיטל.

השכלה ושירות צבאי: בבחירה בלימודי התיכון שלי התלבטתי בין מחול לבין ביולוגיה ומדעי המחשב. לבסוף החלטתי להשאיר את המחול רק לשעות אחר הצהריים. אחרי התיכון התגייסתי למודיעין חה"א והמשכתי בקבע כמאפיינת מבצעית ביחידה. במקביל ללימודים האקדמיים שלי התנדבתי להעביר תכנים בנושא מדעי המחשב לנערות בחטיבת הביניים על מנת להעלות את המוטיבציה ולהשפיע על בחירתן במקצועות הטכנולוגיה לקראת הגעתן לתיכון.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

תמיד ידעתי שאני ריאלית וטובה במתמטיקה ולוגיקה. ידעתי שהמקצוע יביא לי את היכולת (או יפתח את הדלתות) להשפיע דרך הקוד על עולמות האבטחה. העבודה אחרי הצבא הייתה צמודה עם המתכנתים, והתעניינתי ושאלתי וראיתי מהם שזה מה שמתאים לי ללמוד.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

אני יודעת שיש מקומות שהנשיות מוצגת כיתרון ושממש מחפשים נשים בנרות. הנשיות מביאה עמה אופי שונה והכרחי למקצוע, והתחילו להבין את זה.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים