גאדג'Time: טוק-טוק-טוק… מקלדת מעץ

Hacoa Full Ki-Board Wireless היא מקלדת יוקרתית אלחוטית מעוצבת בגודל מלא, עם ציפוי עץ מעל כל החלקים המכניים והמתכתיים שכלולים בה – וגם המחיר יוקרתי

Hacoa Full Ki-Board Wireless

הנה משהו באמת מיוחד שאתם יכולים לשים על שולחן העבודה שלכם: מקלדת מכנית מעץ, שהיא גם אלחוטית. מדובר בעיצוב מיוחד של מקלדת, שמיוצרת בידי חברת הקואה היפנית, המתמחה בייצור פריטים שונים, יוקרתיים, המבוססים על שימוש בעץ, כולל, לדוגמה, כיסויים לטלפוני iPhone.

מדובר במקלדת בגודל מלא, כלומר היא כוללת את המקלדת הנומרית בצד ימין, והיא בעצם ציפוי עץ מלא מעל כל החלקים המכניים והמתכתיים ששכלולים בה. המקשים מציעים ירידה נוחה של 1.2 מ"מ ומבוססים מתגים ציר כחול, שאמורים לספק הקלדה נוחה ותגובתית, וגם את הרעש שמקלדת מכנית טובה אמורה לספק, ובסך הכל גובהה כ-31.5 מ"מ.

בפנים יש סוללה של 1,000 מילי-אמפר/שעה, שלפי החברה אמורה להספיק לעבודה רציפה של 240 שעות, והיא זקוקה לזמן טעינה של שעתיים מאפס עד 100% באמצעות חיבור USB-C. המקלדת מתחברת באמצעות חיבור Bluetooth 5.0 או באמצעות דונגל בתדר 2.4 גיגה-הרץ. אין אפשרות לעבודה בחיבור חוטי.

המקשים נחרטו באמצעות מכונת לייזר, כך שהם אמורים להיות עמידים לאורך זמן וגם בשימוש רווי. המחיר יוקרתי כמו המראה המיוחד ועומד על לא פחות מ-99,000 ין שהם כ-750 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים