גאדג'Time: האם אתם צריכים רמקולים מעוצבים של DeFunc?

DeFunc Home הם רמקולים של מותג סקנדינבי יוקרתי - ששם דגש על הסטיילינג של מוצריו לטובת עיצוב וסגנון הבית, אך גם על איכות קול גבוהה במיוחד ● גרסה קטנה וגדולה של הרמקולים החכמים מוצעות כעת לקנייה בארץ

הרמקולים DeFunc Home בגרסה הקטנה והגדולה.

מותג רמקולים סקנדינבי יוקרתי נוסף נחת בישראל באופן רשמי. קוראים לו DeFunc, והוא מכוון מאוד לכיוון של עיצוב בית, במיוחד חדר המגורים, וזאת מבלי לוותר עם איכות קול גבוהה במיוחד.

שני הדגמים הראשונים של החברה שיימכרו בארץ הם Home Small ו-Home Large ולפי החברה הם אמורים להיות החולייה שמקשרת בין רמקולים איכותיים לסלון, ולחדרים האחרים בבית, שהינם ברמה הגבוהה ביותר, לבין רמקולים אלחוטיים מהשורה המבוססים על קישוריות בלוטות'.

השם של החברה הוא בעצם מיזוג בין עיצוב לתפקודיות, וזה גם בא לידי ביטוי ברמקולים המסוימים הללו בעצמם, שמתפארים באיכות הקול שלהם ועם התאמה לכל סוגי המוזיקה, כולל לחובבי בסים כבדים, ואפילו עם התאמה לרמות שונות של אקוסטיקה ברחבי הבית.

הם יודעים לעבוד אחד עם השני גם אם הם לא באותו חדר, וזאת באמצעות אפליקציה ייעודית בשם DeFunc Home והם תומכים בסייעות הווירטואליות של אמזון ושל אפל, וכן בשירותי הזרמת מוזיקה שונים כדוגמת ספוטיפיי.

השליטה בתפעול שלהם היא באמצעות האפליקציה המוזכרת לעיל, וכן באמצעות כפתורים פיזיים שממוקמים עליהם. הם מגיעים עם רגלית מעוצבת קצרה, לשימוש על שולחן או מדף, ואפשר לרכוש גם מעמד רצפתי או מתלה לקיר עבורם.

גם המחיר יוקרתי. גרסת ה-Large עולה 1,390 שקלים, ואילו גרסת ה-Small עולה 969 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים