גאדג'Time: ראיתם משקפיים חכמים? תחייכו!

Xiaomi Mijia Glasses Camera הם משקפי מציאות רבודה שכוללים שתי מצלמות, מסך OLED זעיר ואפילו תרגום

Mijia Glasses Camera של שיאומי.

אפשר בהחלט להתווכח עם ההצלחה של משקפי המציאות הרבודה, אם היא בכלל קיימת, אבל עובדה שיצרניות הדיגיטל השונות ממשיכות לנסות לדחוף מוצרים לשוק. הפעם מדובר במשקפיים חכמים עם יכולות מציאות רבודה שמציעה שיאומי, שממוקדים בעיקר בצילום, כפי שאפשר להבין היטב משמם – Mijia Glasses Camera.

המשקפיים, שמבוססים על המעבד החזק Snapdragon 8 Gen 1 של קוואלקום, מגיעים עם 3 גיגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 גיגה-בייט זיכרון אחסון. הם מציעים שתי מצלמות – האחת עם חיישן באבחנה של 50 מגה-פיקסל והשנייה עם חיישן 8 מגה-פיקסל ועדשת פריסקופ שמסוגלת להציע הגדלה של עד פי חמישה.

המצלמות ממוקמות על מסגרת המשקפיים, ובצד השני, מעל העדשה המרוחקת מהן, מורכב מסך OLED זעיר מתוצרת סוני, שאחת מתכונותיו היא בהירות שיא גבוהה מאוד של 3,000 ניט, עם צפיפות פיקסלים שאף היא גבוהה מאוד.

יש סוללת 1,020mAha שתומכת בטעינה אלחוטית בהספק של עד 10 וואט, יש אפשרות לשירותי תרגום מול העיניים, יש תאימות להפחתת אור כחול ויש משקל של 100 גרם.

המשקפיים אמורים לעלות 400 דולר לערך, אבל הם מוצעים על תקן של פרויקט גיוס המונים, כך שהם יישלחו לרוכשים רק אם הפרויקט יגיע לסף הגיוס שלו. מהו אותו סף? את זה שיאומי עדיין לא פרסמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים