Lenovo ThinkSmart One: מכשיר שהגדרתו כגאדג'ט עושה לו עוול

מדובר בפתרון מחשוב קצה מלא, מה שמכונה התקן IoT, שמציע תשובה מלאה למי שזקוק למכשיר נייד במיוחד, שקל להניח בכל חדר ישיבות - כולל מרחבים ביתיים, שהופכים בעת הצורך למוקד שידורי רשת

ה-ThinkSmart One של לנובו.

בעולם שבו נראה שמעמדן של ועידות הווידיאו יישאר חזק לעד, לא מפתיע שחברות דוחפות לשוק מוצרים שמטרתם לסייע מבחינה אודיו ויזואלית בחדרי ישיבות. אחד מהם הוא ThinkSmart One של לנובו, שלהגדירו כגאדג'ט עושה לו עוול. מדובר בפתרון מחשוב קצה מלא, מה שמכונה התקן אינטרנט של הדברים, שמציע תשובה מלאה למי שזקוק למכשיר נייד במיוחד שקל להניח בכל חדר ישיבות – כולל, איך לא, מרחבים ביתיים, שהופכים בעת הצורך למוקד שידורי רשת.

ThinkSmart One הוא הראשון מסוגו שמציע שימוש במערכת ההפעלה Windows 10 IoT Enterprise, והוא מבוסס על מעבד Core משובץ מהדור ה-11 של אינטל, כולל תמיכה ב-vPro, שמאפשרת יכולות ניהול מרחוק על ידי מחלקת ה-IT.

המכשיר מציע מערך של שמונה מיקרופונים עם יכולות ביטול רעשים והדהוד, שמציעים כיסוי של 180 מעלות, רמקולים בעוצמה של 15 וואט, שלפי החברה הטווח השימושי שלהם הוא עד שמונה מטרים, ומצלמת רשת משולבת באבחנה של FHD, שתומכת בשדה צילום רחב של 100 מעלות.

כמו כן, המכשיר מציע כמה חיבורי קלט/פלט, כולל HDMI ו-USB, וכן שני חיבורי RJ45 לרשת מקומית – אחד מהם תומך בהעברת חשמל באמצעות הרשת (PoE) כדי להציע יכולת הסתגלות גבוהה יותר.

המכירה של ה- ThinkSmart Oneתתחיל בחודש אוקטובר הקרוב, במחיר התחלתי של 2,599 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים