נשים ומחשבים: לימור בסון, סאני תקשורת

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: לימור בסון, מיישמת תוכנה בסאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג מובייל בישראל

לימור בסון, מיישמת תוכנה בסאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג מובייל בישראל.

שם ותפקיד: לימור בסון, מיישמת תוכנה בסאני תקשורת, היבואנית הרשמית של סמסונג מובייל בישראל.

ותק בתפקיד: 20 שנים.

תפקידים קודמים: במהלך 20 השנים בהן אני עובדת בחברה, מילאתי תפקידים שונים במחלקת מערכות המידע והפיתוח, בה אני עובדת עד היום. לפני כן, הייתי מנהלת סניף ברשת דינמיקה, שנוהלה על ידי סאני תקשורת עוד לפני ההתקשרות שלנו עם סמסונג העולמית.

השכלה ושירות צבאי: אני בעלת הכשרה של הנדסאית תעשייה וניהול מהמכללה למנהל בראשון לציון. את שירותי הצבאי עשיתי כחיילת וקצינה ביחידת ממר"ם באגף התקשוב.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? השירות הצבאי היה למעשה דריסת הרגל הראשונה שלי בתחום התוכנה, במהלכו שירתי בתפקידי מחשוב כחיילת וכקצינה ביחידות שדה, ביניהם כקמב"צית באוגדת יהודה ושומרון מטעם יחידת ממר"ם. לאחר שהשתחררתי מהצבא לפני כ-25 שנים, תחום מערכות המידע היה בחיתוליו, לא הייתה תמונה ברורה לאן העולם הזה הולך ואיך עולם הטכנולוגיה ייטמע בחיינו. אך, האהבה לעשייה שבאה לידי ביטוי בהשפעה על המציאות המשתנה מהזירה הטכנולוגית, לא הותירה לי מקום לספק, וידעתי שאני אקח את הידע שרכשתי בצבא לחיי המקצועיים באזרחות. והנה אני כאן היום, אמונה על הטמעת טכנולוגיה וחדשנות ב-27 החנויות השונות של סמסונג ברחבי הארץ, המתוחזקות על ידי סאני תקשורת.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אין ספק שבהסתכלות לעבר הרחוק, אני מזהה באופן כללי בשוק התעסוקה שכן היה יחס מפלה בין נשים לבין גברים. אך ככל שהזמן עובר, אני מרגישה שיש שיפור. ביחס לעבר יש הרבה יותר מקום כיום לנשים להשתלב בתפקידים בכירים מאשר בעבר, בו מנכ"לית היה דבר זר ביחס להווה.

אין ספק כי השינוי המשמעותי לו אנו עדים בימים אלו, מושתת בין השאר על כך שכיום נשים יודעות לדרוש יותר, במיוחד בתחום המחשוב וההיי-טק, שתופס תאוצה ברחבי העולם ובארץ בפרט. חשוב לזכור כי העבודה לא מסתכמת רק בשכר, אלא גם בסיפוק מהעבודה שעוטף אותך ביומיום, וגם שם נשים יודעות להסתכל בצורה אחרת ולדעת לקבל יותר.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? אני לא נתקלתי באפליה במהלך השנים, לשמחתי הרבה אני עובדת בסביבה שוויונות, עם מנהלים איכותיים שרואים בחומרה אפליית נשים.

תגובות

(15)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדיר

    לימור האלופה שלנו! סניף 713 מוקיר ומעריך ברמות👌

  2. אידית דיין

    את פשוט אלופה גאווה לרשת כולה!

  3. דניאל

    גאווה לכולם אין עליך בעולםםםם אלופהה

  4. אסתי

    מורייייי איזה מרגש לקרוא את הכתבה. את תותחית ומאחלת לך להמשיך להתקדם ולצמוח. אוהבת מלא וגאה בך.

  5. אלון

    אישיות כובשת, מקצוענות, תודעת שרות, זכות ענקית לעבוד לצידה.

  6. שרון לוי

    לימור, לא מתפלא , את אחד המיישמות המסורות ביותר, תמיד עוזר לארגון, כל הכבוד

    1. קרן

      לימור את אלופה בכל מה שאת עושה!!! כבוד לסאני תקשורת שאת שם!!!!!

  7. לינה

    לימור גאווה לכל הרשת גאים בך ואוהבים אותך

אירועים קרובים