נשים ומחשבים: דניאל אלפרוב, F5

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: דניאל אלפרוב, מהנדסת פתרונות במגזר הפיננסי והפינטק בחברת F5

דניאל אלפרוב, מהנדסת פתרונות במגזר הפיננסי והפינטק ב-F5.

שם ותפקיד: דניאל אלפרוב, מהנדסת פתרונות במגזר הפיננסי והפינטק בחברת F5.

ותק בתפקיד: שנה

תפקידים קודמים: לפני שהצטרפתי ל-F5 ניהלתי צוות מהנדסים בחברת האינטגרציה 2Bsecure, זרוע אבטחת המידע והסייבר של מטריקס. במסגרת התפקיד ליוויתי ארגונים רבים בתהליכי תכנון ארכיטקטורות רשת ובהטמעת בקרות אבטחת מידע כחלק מאסטרטגיית הגנת הסייבר בארגון.

לפני כן עבדתי בבזק בינלאומי כמהנדסת תקשורת ואבטחת מידע. בתפקיד זה לקחתי חלק בצוות שתחזק את כל התשתיות של הלקוחות ושל החברה עצמה, אשר מחזיקה בנתח שוק של מאות אלפי לקוחות.

שירות צבאי: שירתי כקצינה טכנית ב-8200. במסגרת התפקיד פיקדתי על צוות של עשרה חיילים שהיו אחראים על מגוון תשתיות היחידה. אין ספק שזהו תפקיד מאתגר ביותר, שדרש ממני לסגל תכונות אופי רבות שמשרתות אותי עד היום – עמידה בלחץ (אין סופי), יכולות למידה עצמית, שאיפה לתוצר איכותי ויכולות ניהול לוח זמנים שלי ושל הצוות שעובד תחתיי.

משפחה: נשואה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

מאז ומתמיד נמשכתי לתחום הטכנולוגי. זה התחיל בתיכון כשבחרתי ללמוד עשר יחידות תכנות  ובשאר המקצועות פחות השקעתי (אם לנסח זאת בעדינות). מאז, למעשה, כל תפקיד שביצעתי חיזק בי את ההבנה שאני מחפשת שילוב בין טכנולוגיה לעבודה עם אנשים. למזלי, זה בדיוק מה שהתפקיד הנוכחי שלי כולל.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

במידה מסוימת כן, אי אפשר להתכחש לעובדה שמספר הנשים במשרות בכירות בתעשייה נמוך משמעותית ממספר הגברים, אבל בעיניי זה תלוי גם בנו. אנחנו לא צריכות לחכות שייתנו לנו הזדמנות, אלא ליצור לעצמנו הזדמנויות, ללמוד ולשאוף תמיד להשתפר ולצמוח. אין ספק שיש חברות שהאווירה בהן היא סקסיסטית – ובכאלו חברות כמובן לא נרצה להישאר, וההפסד הוא שלהן.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

למזלי לא, בייחוד לא ב-F5. התרבות והמדיניות יוצרות תנאים שוויוניים לכל מגדר ודואגות לקדם ולתת לנשים במה משמעותית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים