Azure במדבר: רונית אטד ויובל כהן על הבמה

פלי הנמר, מנהיג אנשים ומחשבים, היה בכנס Sela Azure Desert, שהתקיים בשבוע שעבר בשדה בוקר ● מנכ"לית מיקרוסופט בישראל, וכן מנכ"ל פורטיסימו קפיטל, היו בין המרצים המובילים ● חלק ב'*

16/05/2022 12:52
מלון קדמא.

באמצע מדבר הנגב, הרחק מכל מוקד פעילות, נמצא מלון קדמא, אידיאלי להתמקד בו בפעילות שלשמה התכנסו המשתתפים, כמו בכנס Sela Azure Desert. מה שקרוי, לימודים ומפגשים נטו.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל.

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל. צילום: פלי הנמר

רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, המרצה הראשונה שפתחה את הכנס בהרצאת מוטיבציה לשת"פ של מיקרוסופט עם משווקיה בכל תחום. כי כפי שאטד עצמה הדגישה, מיקרוסופט אינה הולכת ישירות ללקוחות, אלא תמיד עם שותפיה, כמו, למשל, סלע – שהיא השותפה הבכירה שלה בתחום ענן Azure.

סלע הוסמכה כבר לפני כשנתיים כ-Microsoft Azure Expert Managed Service Provider – היחידה באזור MEA בכלל ובישראל בפרט – כשהיא מובילה בעשור האחרון את שוק הפתרונות בענן הישראלי, הן בפן הטכנולוגי – ארכיטקטורה, ניהול תשתיות הלקוח וייעוץ – והן בפן של כוח אדם מיומן והדרכות בארץ ובחו"ל.

הוכחה נוספת לשת"פ הבכיר ביותר עם סלע היא שמיקרוסופט הביאה לכנס חמישה CVPs מרצים מומחים בכירים שלה, שירצו בו, וגם אפשרה למשתתפים להתייעץ איתם במפגשים אישיים (מתוך כ-100,000 עובדי מיקרוסופט בעולם, ישנם פחות מ-100 CVPs).

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל.

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל. צילום: פלי הנמר

על הבמה יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל, קרן השקעות פרטית, פרייבט אקוויטי המובילה בתחומה בישראל, המשקיעה בעיקר בחברות טכנולוגיות ותעשייתיות, במטרה להשביח אותן דרך בניית צמיחה עקבית ויצירת יתרון יחסי לחברות אלה בשוק בו הן פועלות. פורטיסימו גייסה עד עתה 1.6 מיליארד דולר. הקרן נוסדה בשנת 2005, והשקיעה מאז בכ-50 חברות.

כהן סיפר למי שטרם ידע (רבים כבר הכירו) שהשם פורטיסימו ("ff") הוא מונח מוזיקלי, שמסמל את הצליל החזק ביותר שניתן להשמיע. והאנלוגיה לדרכה של הקרן היא השילוב בין הרצון להצטיינות של כל מוזיקאי בנגינתו בכלי הייחודי שלו, ובין הרצון שהתזמורת תנגן יחד, בסנכרון מדויק. יחד הם מפיקים מוזיקה הרמונית.

כך שמים בקרן דגש על עבודת צוות. הצוות בקרן פורטיסימו הוא מולטי-דיסציפלינרי ועובד יחד שנים רבות. שילוב של חמישה-עשר מנהלים ומקצוענים בתחומי התמחות: ניהול, פיננסים, אסטרטגיה, בנקאות להשקעות ועוד.

כיום הקרן מנהלת נכסים בכ-1.6 מיליארד דולר באמצעות חמש קרנות. פורטיסימו משקיעה בעיקר בחברות טכנולוגיה ותעשייה בישראל ובחו"ל, ובין משקיעיה, בנקים וגופים מוסדיים ישראליים ובינ"ל.

בין המימושים הבולטים שלה היו קורנית דיגיטל, סודה-סטרים, אינקרדיבילד, דיפ-טק, נור מקרופרינטרס, תעשיות ביולוגיות וסטארהום. החזקות בולטות של פורטיסימו בתחום התוכנה/IT כוללות את: פריוריטי תוכנת ERP ישראלית, ואת ג'יגה ספייסס (GigaSpaces).

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל.

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל. צילום: פלי הנמר

מה שפורטיסימו מצאה בחברת סלע: שילוש חזק ומאוזן של שירותי ענן, שירותי פיתוח וייעוץ.

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל.

יובל כהן, מנכ"ל פורטיסימו קפיטל. צילום: פלי הנמר

ואיך סלע מתאימה לתיזת "חשוב בגדול" (Think Big) של פורטיסימו? היא לא רק מעבירה את הלקוח לענן, אלא גם מציעה את כל השירותים המנוהלים הנלווים MSP; סלע גם מדריכה את כל דרגי ארגון הלקוח במעבר לענן; וסלע פרוסה גלובלית, עובדה מכרעת ללקוחות גלובליים; כמו כן סלע מתמקדת ומתמחה בלקוחות טכנולוגיים, והיא בנתה תשתית חזקה למעבר מחברה משפחתית לחברה גלובלית בצמיחה: ארבעה מחברי ההנהלה, מתוך חמשת המובילים, גויסו לאחר הרכישה על ידי פורטיסימו, כולל המנכ"ל, רון שפרינצק.

*לחלקה הראשון של הכתבה לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים