יום בחיי: מתן שפייר, מנהל מוצר בארמיס סקיוריטי

שפייר מתפלל, מתאמן, מתעדכן בתוצאות של משחקים של הלוס אנג'לס לייקרס, מטפל עם בת זוגו בשלושה ילדים - ועובד ● הוא שיתף אותנו ביום בחייו

מתן שפייר, מנהל מוצר בארמיס סקיוריטי - במשרד.

06:00-06:30
אני מתעורר – לפעמים עצמאית ולפעמים לקול תלונה של אחת משתי הבנות שלי (הבן הבכור ישן כמו בול עץ). אחרי שאני קם מהמיטה, אני מתפלל ומתחיל לארגן ארוחות בוקר. תוך כדי אני מציץ קצת בסלאק, כדי לראות מה שלחו החברים שלנו מארצות הברית, בודק תוצאות של משחקי NBA (בעיקר של הלוס אנג'לס לייקרס, למרות העונה הכואבת) ומכין קפה.

07:30
פעמיים בשבוע אני מעמיס שני ילדים על האופניים ישר לגן ולבית הספר, ומשם אני ממשיך לרכבת. בחורף אני עושה את זה, בחלק מהשבועות, פחות פעמים, עקב הקור (בכל זאת, אנחנו גרים בירושלים). פעמיים נוספות בשבוע אני מתאמן ב-08:00 במשך שעה. ביום שבו כתבתי את הטור הזה – לא.

יוצא עם הילדים לרכב על אופניים בדרך למסגרות.

יוצא עם הילדים לרכב על אופניים בדרך למסגרות. צילום: פרטי

08:30
אני עולה על הרכבת לתל אביב. יש לי נסיעה של 36 דקות, שבמהלכה אני מספיק דף יומי (מהתלמוד הבבלי) וקצת נטפליקס (כרגע אני משלים את פארגו – אחלה סדרה). הרכבת מירושלים ממש נוחה, ובסופו של דבר לוקח לי כשעה ו-10 דקות להגיע מדלת הבית לדלת המשרד.

10:30
אם יש לי מזל ואין פגישה מיד על הבוקר, אני יושב עם עובדים אחרים בחברה ואנחנו חופרים קצת על החיים עצמם. לאחר מכן אני מתאפס על לוח הזמנים, בודק Reminders (תזכורות) בסלאק, על מנת לוודא שלא פספסתי משהו חשוב שרציתי להזכיר לעצמי, ומתחיל את היום.

תפקיד הפרודקט בארמיס עמוס ומעניין – אני מוצא את עצמי מתעסק בו זמנית בפיתוח של הפיצ׳רים הנוכחיים, תומך בצוותי ה-CS, המכירות והתמיכה, עם פיצ׳רים שכבר שוחררו, מתעדף באגים, ובמקביל מאפיין פיצ'רים חדשים. ספציפית אני מנהל מוצר של סיכונים ופגיעויות בארמיס, מה שמביא אתו הרבה מגע ישיר עם לקוחות – דמואים, ישיבות על בקשות לפיצ'רים וסשנים ייעודיים להבנת מקרי הבוחן והצרכים שלהם. הזמן עובר מהר, כי כמה שעמוס ככה גם כיף ומצחיק.

12:30
אני אוכל צהריים, לרוב עם החברים לצוות. ארמיס היא אמנם כבר לא חברה קטנה, אבל האווירה בה עדיין אינטימית וכיפית. לפעמים יושבים ואוכלים בחוץ, אבל אישית אני מעדיף להביא אוכל מהבית, בעיקר משיקולי בריאות.

13:30
קפה קטן של אחרי האוכל עם אנשים רנדומליים במטבח של הקומה.

15:00
פעם בשבוע אני עובד מהבית ומוציא את הילדים, ועוד פעם אחת לפחות יוצא מוקדם מהמשרד כדי להוציא אותם ולהיות אתם אחר הצהריים בזמן שבת הזוג שלי עובדת עד מאוחר.

עוד יום במשרד נגמר - היום די מוקדם.

עוד יום במשרד נגמר – היום די מוקדם. צילום: פרטי

16:30
אני מגיע עם הילדים הביתה ונכנס למוד של האזנה, כדי לשמוע את כל הסיפורים מהגן ומבית הספר. מסיבה לא ברורה, הסיפורים שלי על סייבר פחות מרגשים אותם.

18:00
אני מארגן ארוחת ערב, ובדרך כלל כל כך רעב שאני כבר אוכל עם הילדים בעצמי. לאחר מכן מקלחות לילדים וסיפור קטן לפני השינה לבת האמצעית.

19:00
שתי הבנות ישנות, הגדול עוד ער. לפעמים אני משחק אתו במחשב או עוזר לו בשיעורים. לאחר מכן אני יושב קצת לקשקש עם בת הזוג, לאכול ארוחת ערב יחד ולראות קצת טלוויזיה. התינוקת די מונעת מאתנו לצאת כרגע, אבל גם זה יחזור בקרוב.

21:00
ישנם שבועות עם לא מעט שיחות ודמואים עם לקוחות גם בשעות הערב, בעיקר כשמדובר בלקוחות בחוף המערבי של ארצות הברית. היום אני מעביר הדגמה של המוצר שלי ללקוח אמריקני גדול.

22:00
אני מוודא שלא שכחתי שום דבר קריטי להיום, ויושב לראות קצת טלוויזיה ולשחק במחשב.

23:30
סוף היום: אני הולך לישון ומתפלל שהקטנה תאפשר לי לילה של שינה רצופה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מתכנת

    שלושה ימים השבוע יוצא מוקדם. נשמע כמו עבודה בתאגיד. כמה ימים בשבוע עובד בערב? לא עובדים בראשון? עובדים בשישי?

אירועים קרובים