באה לבקר במאורת הנמר: רעות חכמון, גרדיאנס

04/04/2022 13:55
ררעות חכמון, מייסדת גרדיאנס.

רעות חכמון, מנהיגה בתחום הסייבר ומייסדת גרדיאנס (Guardiance) בארה"ב, הגיעה לביקור במאורת הנמר. שוחחנו רבות על המסע שעברה עד להקמת החברה שלה, על אהבתה הגדולה לתחום הסייבר ועל החשיבות הגדולה שלו בימינו.

בתחילת דרכה עבדה חכמון כחוקרת מתקפות סייבר ופיתוח מאובטח. בהיותה מכוונת מטרה, מקצועית ומסורה לעבודתה, מהר מאוד הקימה מחלקה, המתמחה בניתוח מתקפות סייבר, שהפכה לאחת המובילות בארץ. היא גייסה כישרונות צעירים והכשירה אותם כאנשי מקצוע בתחום, תרמה רבות לפיתוח העסקי וקשרי הלקוחות, סיפקה השתלמויות והעבירה הרצאות בתחום.

את גרדיאנס הקימה בארה"ב, במטרה לעזור לעסקים קטנים לבנות ולגבש תרבות אבטחה בארגון שלהם. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ייעוץ, הכוונה ותמיכה שוטפת, גרדיאנס מסייעת לחברות להגן על נכסיהן הדיגיטליים ולעמוד בציפיות האבטחה שלהן.

״אנחנו קודם כל יועצים מהימנים״, היא אומרת, ״הדבר הכי חשוב עבורי ואחד מערכי החברה הראשונים הוא לבנות אמון ברמה הכי אמיתית שיש, וזה בא מרצון אמיתי לעזור ולתת ערך מקסימלי ללקוחות שלנו״.

הדרך המעניינת של רעות הביאה אותה להיכרות עמוקה עם שלושת העולמות העיקריים בתחום: התקפה, הגנה ומדיניות, ואת שלושת אלו היא משלבת במגוון שירותי החברה וכך מצליחה לספק פתרון שלם לעסקים קטנים.

״אני מאוד אוהבת את העבודה עם עסקים קטנים, דווקא בגלל חוסר הידע והבשלות בעולם הסקיוריטי. זה נכון שהם די חשופים, אך לאחרונה מורגשת מעין התעוררת של מודעות, ועל כן הם יותר פתוחים לרעיונות שאנחנו מציעים להם, וזו בהחלט הרגשה נהדרת עבורנו לתמוך ולסייע, החל מקבלת החלטות ועד ליישום של נהלים והטמעת טכנולוגיות״.

אחד מהכוחות המניעים את רעות בעשייתה, מעבר לתמיכה בלקוחותיה, היא היכולת לתרום מהידע והניסיון שרכשה לאורך הדרך. היא עושה זאת באמצעות הקמה והובלה של צוותים, מתן הכוונה, ייעוץ והכשרה לכישרונות בתחילת דרכם, המחפשים דריסת רגל בתחום, ״הדלת שלי פתוחה, ואני מקבלת לא מעט פניות מאנשים צעירים, שמגששים ומחפשים ייעוץ או הכוונה, אני שמחה על כל הזדמנות שניתנת לי לעזור״.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שחר

    מה זה מאורת הנמר? סתם כותבים מילים בלי משמעות. ובכן מאורת הנמר היא המשרד שלי במערכת אנשים ומחשבים - כיוון אני חובב חתולים גדולים אז יש במשרדי אלפי פריטים מנומרים מקווה שהתשובה מבהירה חד שמח פלי הנמר

  2. פדרו מברזיל

    שלום אני חדש כאן איך שולחים תגובות

אירועים קרובים