הרמקול החדש של סונוס – מישהו שומע?

ה-Roam SL אמנם מגיע בלי מיקרופון, כך שהוא לא יכול לשמש כמערך עגינה מלא לסמארטפון של המשתמש, אבל הוא מביא עמו כמה וכמה תכונות חכמות ומעניינות ● צבי קצבורג התלהב

Roam SL - הרמקול החכם החדש של סונוס.

סונוס נחשבת לאחת החברות היוקרתיות בשוק הרמקולים החכמים – לאו דווקא בגלל הכמות אלא יותר בגלל האיכות. אולם, בדרך כלל, השם שלה לא מתחבר לרמקולים שמסתובבים איתם מחוץ לבית. האם זאת סטיגמה? אולי, אבל אם היא קיימת, Roam SL החדש בוודאי ישבור אותה לרסיסים – כי זה רמקול טוב, שבהחלט נועד לשימוש גם כשלא נמצאים בין ארבעה קירות. הוא מגיע עם עיצוב אלגנטי אך עמיד ומשקל של פחות מחצי קילוגרם.

ל-Roam SL אמנם אין מיקרופון, כך שהוא לא יכול לשמש כמערך עגינה מלא לסמארטפון של המשתמש, אבל הוא מביא עמו כמה וכמה תכונות חכמות ומעניינות – בדיוק כפי שאפשר לצפות מסונוס בתחום הזה. כך, למשל, הוא יודע לבצע מעבר אוטומטי משימוש ברשת Wi-Fi ביתית לשימוש בחיבור הבלוטות' של הטלפון כשיוצאים מהבית עם הרמקול, כדי להמשיך לעבוד מהיכן שמתמקמים.

כמו כן, הוא מציע אפשרות להחזיק את כפתור ההפעלה/השהיה כדי להעביר את המוזיקה לרמקול הקרוב ביותר במערכת. כך אפשר להעביר מוזיקה בקלות מחדר לחדר. הוא גם פועל מול עשרות שירותי סטרימינג, כולל שירות הבית של החברה. אפשר לשלוט עליו באמצעות אפליקציות רבות, כולל זו של סונוס ו-AirPlay 2 של אפל.

עוד מעלות ב-Roam SL הן שהרמקול הזה לאבק ואטום למים בדירוג IP67, והוא מצויד בכיסוי קצוות וכפתורים פיזיים מסיליקון, שמגנים עליו מפני נפילות או מכות. הוא אף יכול להשמיע מוזיקה ברציפות עד 10 שעות בהטענה אחת.

הרמקול החדש יהיה זמין למכירה בארץ ברשת באג החל באפריל, במחיר של 599 שקלים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים