נשים ומחשבים: חן קלטר, אברסי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: חן קלטר, סמנכ"לית תפעול ב-אברסי

חן קלטר, סמנכ"לית תפעול, אברסי.

שם ותפקיד: חן קלטר, סמנכ"לית תפעול באברסי (EverC).

ותק בתפקיד: שלושה חודשים, ובחברה – מעל שנתיים.

תפקידים קודמים: Head of EMEA, Global Services/ RSA, Fraud and Risk intelligence ושלל תפקידי הובלת פרויקטים.

השכלה ושירות צבאי: לימודי הנדסת תעשיה וניהול באוניברסיטת תל אביב. שירות צבאי במשרד הביטחון.

משפחה: נשואה + 3.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? עולם הטכנולוגיה תמיד סקרן אותי, ומאז שנכנסתי אליו, הוא לא מפסיק להדהים וללמד אותי. למעשה, פיצוח בעיות על ידי אוטומציה וטיוב תהליכים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהאופן שבו אני חושבת, מסתכלת ומנתחת דברים. כמובן, שעבודה בחברת אנשים מבריקים ומצטיינים אישה ואיש בתחומם, וקולגות שמאתגרות אותי ואת הנחות היסוד שלי, גם הם פקטור חשוב בבחירה בעיסוק שלי בתחום.

ספציפית, עולם הפינטק – עולם ומלואו – מעניין במיוחד. הטרנספורמציה של הכסף והתשלומים, מהישן לחדיש, הקל, המהיר, הנגיש והאוטומטי, שינתה מן הקצה אל הקצה את חיי היומיום של כולנו, ואני מתרגשת לקחת בשינוי הזה חלק אקטיבי. 

בשנתיים האחרונות, בחברת אברסי, יוצא לי לשלב נדבך יוצא מן הכלל בשילוב הזה של טכנולוגיה ופינטק, והוא ניצול הטכנולוגיה לטובת עשיית טוב בעולם, תוך שינוי המסחר באינטרנט והפיכתו למרחב בטוח יותר למוכרים ולקונים.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שכל הזמן אנו מתקדמות לקראת שוויון. שכל אחת ואחד מאיתנו היא.הוא חלק ממניעת האפליה. לצערנו, ברובנו טבועות תפישות שמקשות על כך, והיכולת לעשות שינוי אמיתי נעוצה בחינוך מגיל מאוד צעיר. אני בהחלט מוקירה ושמחה על כך שאני עובדת בסביבה מאפשרת ובונה.   

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? היותי אישה מעולם לא מנע ממני להתקדם, לסמן מטרות בקריירה ולהשיג אותן. בכל צומת קריירה יצא לי לשמוע הרבה דעות וקולות מסביבי, ולעיתים בהחלט היה ניתן לסמן את חלקם כמפלים, או כשמים דגש לא נחוץ על היותי אישה כשיקול כזה או אחר. אני מאוד גאה בכך שלאורך הדרך תמיד ידעתי להקשיב לקולות הפנימיים שלי ולסמוך על עצמי ועל אנשים וקולגות תומכים סביבי, ולא לאפשר לדבר הזה מקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים