נשים ומחשבים: נוי גזית מילט, הכשרה חברה לביטוח

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: נוי גזית מילט, מנתחת מערכות ומנהלת פרויקטי דיגיטל בהכשרה חברה לביטוח

נוי גזית מילט, מנתחת מערכות ומנהלת פרויקטי דיגיטל בהכשרה חברה לביטוח.

שם ותפקיד: נוי גזית מילט, מנתחת מערכות ומנהלת פרויקטי דיגיטל, הכשרה חברה לביטוח.

ותק בתפקיד: שנה ו-4 חודשים.

השכלה ושירות צבאי: אני בוגרת תואר ראשון B.Sc במערכות מידע. לפני כן, בשירותי הצבאי הסדיר הייתי טכנאית מחשוב ותקשורת מחשבים בגדוד קשר בחיל המודיעין, והמשכתי לשירות קבע שעיקרו עסק בהטמעת מערכת מידע חדשה בחיל.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? בזכות השירות ותפקידיי בצבא נחשפתי לתחום המחשוב ומערכות המידע. שם הבנתי שהתשוקה שלי היא החיבור בין האנשים (משתמשי המערכת) לבין המערכת.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני מאמינה שאנחנו בעיצומה של מהפכה בשנים האלו, בטח בעולם הדיגיטלי, שמאפשר עבודה מרחוק וניהול זמנים גמיש. אני שמחה לומר שאני מוקפת בחברות טובות שהן מפתחות תוכנה ומנחות מערכות בחברות ההיי-טק הגדולות ובארגונים הגדולים ביותר בארץ. כולן עובדות בתחום, מקודמות ומתפתחות.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? באופן אישי לא חוויתי אפליה. בשנותיי כעובדת בתפקידים דומים בארגונים גדולים, נמדדתי ראשית כבן אדם ועל פי הביצועים המקצועיים שלי, אף פעם לא על פי המגדר שלי, הן בראיונות עבודה והן בשגרת העבודה היומיומית. לשמחתי גם ב-הכשרה, באגף מערכות מידע, נשים מאיישות תפקידי מפתח.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טל גלדמן

    בחורה מקסימה ומוכשרת . למדה ועשתה הסבה . מהווה דוגמא לפמיניזם אמיתי עדין . מובילת דרך. כל הכבוד

אירועים קרובים