נשים ומחשבים: אוריאן אלמוג, סיידליינס

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: אוריאן אלמוג, אנליסטית מידע ומפתחת BI בחברת סיידליינס

אוריאן אלמוג, אנליסטית מידע ומפתחת BI בחברת סיידליינס.

תפקיד: אוריאן אלמוג, אנליסטית מידע ומפתחת BI בחברת סיידליינס.

תפקידים קודמים: התחלתי לעבוד ב-סיידליינס (Sidelines) מיד לאחר סיום הלימודים האקדמיים. המשרה הראשונה שלי הייתה אנליסטית שיווק וממנה התקדמתי למשרה הנוכחית.

סיידליינס היא חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת נתונים, סטטיסטיקות ומידע חדשותי לחובבי ספורט ומהמרים בארצות הברית. החברה מנגישה בצורה ויזואלית, פשוטה וחכמה, באמצעות טכנולוגית בינה מלאכותית, נתוני ספורט מורכבים.

כיום אני מפתחת תשתיות ופתרונות מבוססי נתונים למחלקות הביזנס והמרקטינג בחברה, מנתחת נתונים ממקורות שונים על ידי שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, ומנגישה לעובדים את המידע בצורה שמאפשרת הסקת מסקנות ותובנות עסקיות.

השכלה ושירות צבאי: שירתתי בחיל המודיעין ולמדתי הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע בטכניון.

משפחה: רווקה.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? כבר בילדותי התחברתי יותר למקצועות הריאליים. השקעתי בלימודים וכיוונתי לשרת בחיל המודיעין ובהמשך ללמוד בטכניון. בחרתי בלימודי הנדסת תעשייה וניהול, משום שהם משלבים תחומים רבים שמעניינים אותי – מצד אחד, תכנות וטכנולוגיה, ומצד שני, שיווק ומדעי ההתנהגות. הכלים והידע שרכשתי סייעו לי במציאת העבודה ומסייעים לי בעבודה היומיומית.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שעדיין יש מקומות בתעשייה שמפלים נשים וקבוצות אחרות באוכלוסייה. עם זאת, בשנים האחרונות ניכרת התקדמות בשילוב הנשים בתעשייה. באופן כללי, אני חושבת שכל אחד מאיתנו צריך לקחת חלק בשינוי המצב ולסייע בצמצום הפערים. השינוי צריך להתחיל כבר בבתי הספר ולהמשיך במקומות העבודה. אני יודעת שכיום נשים משתלבות בתפקידים טכנולוגיים יותר מבעבר וישנם ארגונים רבים שמסייעים בכך. בעבר השתתפתי והתנדבתי בארגון שי קודס; ( ;she codes) שמטרתו לקדם נשים בהיי-טק בישראל. הארגון מסייע בלימוד תכנות, מספק הרצאות טכנולוגיות ועוד ולמעשה פותח את דלתותיו בפני כולן.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא נתקלתי באפלייה כזו. מחצית מהעובדים בחברה הן למעשה עובדות, נשים. אני והן אף פעם לא מרגישות שונות מהגברים סביבת העבודה בחברה, שהיא מכילה ונעימה. החברה מעודדת גיוס נשים לכלל המשרות ומסתכלת על האדם על פי אישיותו וכישוריו ולא על פי המגדר שלו, ובהתאם לאלו גם מפתחת אותו ומקדמת אותו.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ציפי . מ .

    כל הכבוד אוריאן. עלי והצליחי ותהיי הקטר שמושך את הנשים לקדמת הבמה הטכנולוגית, לשוויון הזכויות ושוויון ההזדמנויות.

  2. גיא פונג

    כיף לראות עובדת צעירה מתקדמת ושמחה במקום עבודתה. נראה כמו אחלה חברה לעבוד בה.. כל הכבוד!

אירועים קרובים