גאדג'Time: השעון החכם לספורטאים

Suunto 9 Peak החדש, שמגיע כעת לישראל עם היבואנית הרשמית דוגית – שומר על המגמה של שעון יוקרתי וספורטיבי עד מאוד ומציע גם עיצוב אופנתי

Suunto 9 Peak. צילום: יח"צ סונטו

סונטו (Suunto) זכתה במשך השנים למעמד של יצרנית שעוני יוקרה בשוק השעונים החכמים, שזוכה לצמיחה באחרונה. כל מי שמגדיר את עצמו כפעיל ספורטיבי רציני, שלא לומר מקצועני, לפחות בחן אפשרות לרכוש שעון של החברה, או לפחות מודע היטב לפורטפוליו שלה.

היא מציעה בשעוניה תמיכה רחבה מאוד בפעילויות ספורטיביות, מדידות מקצועיות כמו שינויי נשימה בטיפוס לגובה, ורוב השעונים היותר מקצועיים מגיעים עם רכיבי GPS, המאפשרים להגדיר מפות פעילות לפני שיוצאים לדרך, עבודה ללא צורך בטלפון צמוד וסנכרון מאוחר יותר.

Suunto 9 Peak החדש, שהושק רק לאחרונה ממש באופן גלובלי ועכשיו מגיע גם לישראל עם היבואנית הרשמית דוגית, בהחלט שומר על המגמה של שעון יוקרתי וספורטיבי עד מאוד, אבל הוא מציע עוד משהו: הוא קצת יותר אופנתי מתמיד עבור חברה ששעוניה בדרך כלל גדולים למדי בגלל העובדה שהם מיועדים בעיקר לספורטאים.

לפי החברה, הוא קטן ב-37% בהשוואה ל-Suunto 9 Baro שעליו הוא מבוסס וגם קל יותר ב-36%. זה גם אומר שהוא דק יותר ונכנס די בקלות מתחת לשרוול החולצה. כן, אופנתי. המסך קטן יותר וגודלו 1.2 אינץ', אבל הסוללה עדיין מספיקה לשעות רבות עד ימים של פעילות – והטעינה נמשכת שעה בלבד.

המחיר הוא 2,679 שקלים ומעלה, וזה בתלוי בסוג המתכת – בעיקר טיטניום או פלדת אל חלד. בסך הכל יש ארבעה צבעים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים