נשים ומחשבים: אילנה אווצין, אדקור

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: אילנה אווצין, מנהלת השיווק בחברת אדקור

אילנה אווצין, מנהלת השיווק בחברת אדקור. צילום: שי הנסב

שם ותפקיד: אילנה אווצין, מנהלת שיווק באדקור.  

ותק בתפקיד: שנה.

תפקידים קודמים: מנהלת שיווק בסטארט-אפ, פרילנסרית בעסק לעיצוב דיגיטלי, ניהול סושיאל ושיווק.

השכלה: תואר ראשון בכלכלה ותקשורת מאוניברסיטת תל אביב.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? שני ההורים שלי מהנדסי תוכנה, אז אני מניחה שמגיל קטן הייתה לי זיקה לטכנולוגיה, זה תמיד היה בבית. מאז ומתמיד אהבתי להתנסות בתוכנות חדשות ולהבין איך דברים עובדים מאחורי הקלעים. יחד עם זאת, בניגוד להורים שלי, רציתי לשלב בקריירה שלי פן קריאטיבי יותר. עם הצמיחה המטורפת של השיווק הדיגיטלי בכלל, ובחברות ההיי-טק בפרט, נוצר עבורי השילוב האידיאלי בין טכנולוגיה, עיצוב וקריאייטיב.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שהמספרים לא משקרים, אפליה עודנה קיימת בכל תחום וייקח זמן עד שנגיע לשוויון מלא. יחד עם זאת, אני חושבת שתחום ההיי-טק, ביחס לתחומי עבודה רבים אחרים, חוטא הרבה פחות בנושא של אפליה מגדרית.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? אני יכולה להעיד על עצמי בלבד ולומר שלא חוויתי עד כה איזושהי אפליה מובהקת על בסיס מגדרי. לכל דבר שאני עושה בחיים אני מעדיפה לגשת בגישה שוויונית, עד שיוכיחו לי אחרת. עד היום, זה עבד מצוין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים