דורות נפגשים בטקס חילופי מפקד ממר"ם – חלק ג'

20/08/2015 13:17

טקס חילופי מפקד ממר"ם, שנערך לא מכבר, היה חגיגי מאוד. ולא בכדי: מדובר באחת מיחידות העלית הטכנולוגיות של צה"ל, שתרמה ותורמת רבות לביטחון המדינה ולהיי-טק הישראלי. רבים מבוגריה משתלבים בענף לאחר שהם יוצאים לאזרחות, ונותנים מהכישרון, הידע והניסיון שלהם לסטארט-אפים ולחברות הגדולות בארץ.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

בטקס נכנסה לתפקיד סא"ל טליה גזית, שעלתה עם מינויה לדרגת אל"מ. היא מפקדת ממר"ם ה-17. בהתחשב בעובדה שהיחידה נוסדה ב-1954 – לפני 61 שנים – מדובר בקצב חילופים ראוי ביותר. כל מפקד כיהן בממוצע יותר משלוש שנים – הרבה יותר מאשר רוב ממשלות ישראל.

יצוין כי סא"ל גזית היא המפקדת האישה השלישית לעומת 14 מפקדים גברים שהיו ליחידה – יחס ראוי לשיפור. כמובן שהיא התרגשה רבות במהלך הטקס, והביעה את מחויבותה להמשך ההצלחה והשגשוג של היחידה.

כרגיל בטקסי החלפה, מגיעים גם מפקדי העבר של ממר"ם ו-ותיקי היחידה. זאת עוד הזדמנות עבורם ללמוד מה קורה בממר"ם כיום, להחליף חוויות ולתרום מניסיונם העשיר לדור החדש של אנשי המחשוב של צה"ל.

לסיכום, היה טקס יפה ומרגש, שמוכיח שהיחידה נשארת בידיים טובות.

מפקדי ממר"מ לדורותיהם שנכחו בטקס (פרט למשה נדיר, שעזב באמצע). עומדים, מימין: אל"מ ח', המפקד היוצא; תא"ל (מיל') אלי גונן, מפקד ממר"ם בשנים 1987-1992; ואל"מ (מיל') גיורא אולמן, המפקד ב-1992-1994. יושבים, מימין: תא"ל (מיל') איילה חכים, מפקדת ממר"ם בשנים 2006-2010; אל"מ נועם רוזנפלד, המפקד בשנים 2010-2012; אל"מ (מיל') איציק מלאך, מפקד היחידה בין 1984 ל-1987; תא"ל דני ברן, המפקד היוצא של יחידת לוטם; אל"מ (מיל') מירי קדמיאל, מפקדת ממר"ם בשנים 1994-1999; אל"מ טליה גזית, מפקדת ממר"ם הנכנסת; ואל"מ (מיל') צביקה גלייכמן, מפקד היחידה ב-1999-2002.

ממר"ם – הדור הבא? ל-"אמא הכי טובה בעולם" מילדיה.

שני צדדים לטי-שירט: "גאים בך, אמא". תמיד.

שלוש מפקדות ממר"ם. מימין: מירי קדמיאל, טליה גזית ואיילה חכים, שאחר כך התקדמה לדרגת תא"ל והייתה למפקדת הראשונה של לוטם.


ליאורה שכטר, סא"ל (מיל') מממר"ם וכיום המנמ"רית של עיריית תל אביב-יפו, לוחצת את ידה של המפקדת הנכנסת של היחידה, אל"מ טליה גזית.

משמאל: תא"ל (מיל') איילה חכים; גיא דנציג, המשנה למנכ"ל נס; ואל"מ טליה גזית.


מימין: דורון קרופמן, גם הוא קצין מבוגרי חיל התקשוב; אל"מ טליה גזית; ומאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל עד לאחרונה, עת CA חזרה לפעול כשנספרו היא נציגתה – כמו בתחילת דרכה בישראל, כשטכ"ם ההיסטורית שיווקה את מוצריה בארץ.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים