איך אומרים נמר באוקראינית?

הנמר יגיע בסוף השבוע הקרוב לקייב, אודסה וז'יטומיר, על מנת להפיץ את התורה שלו להצלחה בחיים ובעסקים לקהלים חדשים ● תורת הנמר חובקת עולם

02/07/2015 14:17
הנמר בדרכים

את סוף השבוע הקרוב אעשה באוקראינה. לצד סיור בארץ היפה, שהתפתחה מאוד מאז התפרקותה של ברית המועצות לפני שני עשורים בלבד, אעביר שם מסע הרצאות על תורת הנמר: "איך להיות נמר בהיי-טק ולהצליח יותר".

ההרצאה, אותה אני מעביר בחברות רבות ובאירועים מגוונים גם בארץ, כוללת את התורה שלי להצלחה בעסקים, להנהגה נכונה ולהובלה. בנוסף, כמובן שאספר להם על התעשייה המצליחה בישראל.

בין הנושאים בהם אעסוק: הנהגה ויזמות בסגנון הנמר; דרך הנמר להצלחה בחיים ובעסקים; סקירה על תעשיית הסטארט-אפים בישראל; ורטיקלים פופולריים; קרנות הון-סיכון; הפוטנציאל של ההיי-טק באוקראינה ואיך למצות אותו; ועוד נושאים וטיפים מגוונים.

מסע ההופעות וההרצאות מתקיים בחסות ובמימון החברות Ignite ו-APPR של אבירם אייזנברג, הפועלת ממשרדיה בישראל וממרכז הפיתוח שלה באוקראינה. אייזנברג וחברותיו אימצו מסלול פיתוח מובייל באוניברסיטה של ז'יטומיר.

אוקראינה היא אחת המדינות הגדולות באירופה, בשטחה ובאוכלוסייתה, ואציג בשלוש ערים בשלושה ימים. ביום ו' אופיע בטקס חלוקת תעודות לבוגרי האוניברסיטה של Ignite בז'יטומיר, בשבת ארצה באינקובטור בקייב וביום א' – בשבוע החדשנות של אודסה. אחזור בלילה שבין ראשון לשני, היישר להנחיית כנס C5I של אנשים ומחשבים, שיתקיים ביום ב' בבוקר.

בין הרצאות לחלוקת חתימות, אשתתף במסע בעקבות הנקודות החשובות בחייו באוקראינה של המשורר הלאומי שלנו, חיים נחמן ביאליק – לפני שעלה ארצה.

פיתחתי את המודל שלי, LETS be TIGER and you'll get HIGHER results (בוא תהיה נמר ותגיע לתוצאות גבוהות יותר), ב-50 שנות פעילותי בתעשייה – פיתוח תוכנה בממר"ם בצה"ל, שיווק ומכירות ביבמ (IBM) ישראל ו-34 שנים ביזמות ובמנהיגות באנשים ומחשבים. המודל מבוסס על יזמות רב-ממדית, ולמעשה ארבע-ממדית: מנהיגות, יזמות, נמרות ומכירות (Leadership, Entrepreneurship, Tigerism & Sales). ממדי הנמר הם: Tenacious Inventive Go-Getter Energized Resourceful.

דורות של מיטב היזמים, אנשי השיווק והמכירות, למדו אצל הנמר בסדנאות השונות שהעביר בעשרות השנים האחרונות.

אני מאוד מצפה לקראת המסע הזה: להכיר ארץ חדשה, להרצות בפני קהלים חדשים ולחשוף אותם לתורה שמניבה הצלחה בחיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים