שלוש ארבע ולעבודה – חלק ג'

אירוע השקת הבניין הראשון של WeWork בתל אביב, שמציעה משטחי עבודה לסטארט-אפים ולחברות קטנות, משך אליו יזמים, סלבריטאים ואת הנמר, שהיה, ראה ומביא את רשמיו

24/12/2014 12:27
הנמר בדרכים

בניין המשרדים הראשון של חברת WeWork, מתוך ארבעה שיוקמו בסך הכול, הושק באחרונה באירוע פתיחה רשמי. בין המשתתפים באירוע חנוכת הבניין, שממוקם ברחוב דובנוב 7 בתל אביב, היו אדם נוימן, מייסד החברה, שהגיע לביקור מיוחד בארץ לרגל הפתיחה, ונציגים רבים מקהילת הסטארט-אפים מהארץ ומהעולם.

WeWork היא חברה אמריקנית גלובלית שהוקמה ב-2010 על ידי נוימן ושותפו, האדריכל מיגל מקלוי. היא פועלת כיום ב-23 אתרים ברחבי העולם, הממוקמים בין היתר בשש ערים מרכזיות בארצות הברית. באחרונה פתחה בניין משרדים בלונדון ובימים אלה פותחת בניין חדש באמסטרדם. החברה מציעה ליזמים, עצמאים, סטארט-אפים ולחברות קטנות שטחי עבודה בבנייני משרדים. הייחוד של WeWork טמון בסביבת העבודה שנבנית בקרב קהילת החברים, כאשר בין היזמים והחברות השונות נוצרים קשרי עבודה והפריה הדדית.

הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) דיווח כי WeWork גייסה בשבוע שעבר, בסבב שני, 355 מיליון דולר לפי שווי של 5 מיליארד. ההערכה היא שהכנסות החברה בשנה האחרונה עמדו על כ-150 מיליון דולר והרווח על כ-30%. כלומר, החברה מוערכת ביחס של פי 100 מרווחיה. אמנם היא לא רק נדל"ן, כדברי הנהלתה, אלא גם רשת חברתית, אך יחס של פי 100 הוא שיא השיאים, יחס שאין כמוהו בחברות בתעשייה.

ימים יגידו האם החברה היא מטאור כמו UBER או AirB&B, כמו שמנהליה מספרים למשקיעים הנדהמים או ששוב נוצרת בועת נדל"ן, וכשהסטארט-אפים לא יוכלו לממן משרדים יקרים, על התוספות והמנעמים, האוויר החם יצא ממנה

באירוע נכחו כ-1,000 איש מתעשיות הנדל"ן וההיי-טק, שנהנו מהופעות של להקת מונטיפיורי ומרינה מקסימיליאן בלומין, ברים חופשיים, אוכל שונה ומגוון בכל קומות הבניין כיד המלך, ועוד.

בין החברות בבניין:Docady, Big Blue Parrot, Elevation Academy, Tradeo, Contactspls, Yevvo, eature.fm, MyHeritage, Evolero, Uber ועוד.

בין הנוכחים שנצפו באירוע, פרט לנוימן: אריאל טיגר , מבכירי WeWork, שאף הוא הגיע במיוחד מניו-יורק; בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל; רוני צדר, מנהלת הקהילה של WeWork בארץ; ג'ו, אבי ורפי נקש, וכן תולי צדר ושוקי וולף – כולם מאמפא; רואי טיגר, מייסד Onavo, שנמכרה לפייסבוק (Facebook) תמורת יותר כ-200 מיליון דולר; היזם ג'ואי לואו מניו-יורק, בתו טניה ובנו דניאל מסטאר פארם ונצ'רס; אמיר שבט, ראש החדשנות העולמי של גוגל (Google); עדן שוחט, שותף בקרן אלף; טל סלודקין, שותף בקרן Stage one; גיל בן ארצי מ-Upwestlab; חנה ובני פרי-זן (יו"ר פעילים ובעלה מעצב התכשיטים); אלון קסטיאל, אפרת יודוביץ – פיתוח עסקי והשקעות בקבוצת פלייטק; סגן ראש עיריית תל אביב-יפו, אסף זמיר; דובר העירייה, גידי שמרלינג; אדריאן דירקס מ-Innovation Endeavors; דני טוקטלי, תמי גניגר, יגאל וצוקי גלאי ועוד רבים וטובים.

ג'קי אלטל, מומחה הגנת מידע וסייבר, במשרדו החדש - המודול התקני המושקע

ג'קי אלטל, מומחה הגנת מידע וסייבר, במשרדו החדש – המודול התקני המושקע

אלטל יחד עם עובדת במשרדו וכלב

אלטל יחד עם עובדת במשרדו והכלב סנוא

אתל סודקובה, הבעלים של סנוא ושל הסטארט-אפ meet.cc

אתל סודקובה, הבעלים של סנוא ושל הסטארט-אפ meet.cc

בלונים אל על בין בנייני המשרדים הגבוהים בגב של מתחם לונדון מיניסטור

בלונים אל על בין בנייני המשרדים הגבוהים בגב של מתחם לונדון מיניסטור

בכניסה לבניין של WeWork, דיילות רושמות את המשתתפים - עם אייפדים, כמובן

בכניסה לבניין של WeWork, דיילות רושמות את המשתתפים – עם אייפדים, כמובן

מבט-על על הקומה התחתונה במרתף - מרחב פתוח ברמה

מבט-על על הקומה התחתונה במרתף – מרחב פתוח ברמה

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים