המונדיאל של אורן פליישר, מנכ"ל אפסון בישראל

איזו קבוצה הכי אהודה? אילו רגעים הכי זכורים? ואיזו מדינה הם מהמרים שתנצח? מדור חדש בו בכירי התעשייה מספרים לאנשים ומחשבים על המונדיאל שלהם

המונדיאל, וזה לא סוד, הוא אחד האירועים הבולטים בעולם, ודאי בתחום הספורט. מהפועל הפשוט ועד למנכ"ל, מהעני המרוד ועד לעשיר ביותר – רבים מאוד אוהבים לצפות במסי, רונאלדו, אינייסטה וחבריהם מכדררים, מוסרים ומבקיעים. לרגל הגביע העולמי, בכירים בתעשייה סיפרו לנו על חוויית המונדיאל שלהם.

אורן פליישר, מנכ"ל אפסון בישראלוהפעם: המונדיאל של אורן פליישר, מנכ"ל אפסון בישראל

איזו קבוצה אתה אוהד?
אני אוהד בעיקר כדורגל טוב ומעדיף דווקא את הכדורגל השמח של הולנד או ארגנטינה, גם גרמניה היא לטעמי בעלת פוטנציאל כדורגל טוב

מי אתה מהמר שתזכה במונדיאל?
אני מאוד מקווה להפתעה מהאנדרדוג. לטעמי, נבחרת ברזיל תתמוטט תחת הלחץ ואם ארגנטינה תיקח גביע בברזיל, זו חצי מלחמה.

מהו הרגע הזכור לך ביותר מהמונדיאלים הקודמים?
ההרחקה של דיוויד בקהאם הייתה רגע מכונן, ההפתעה של נבחרות דרום קוריאה ויפן לפני 12 שנים הייתה מדהימה ונתנה לי תקווה שיש סיכוי לנבחרת ישראל. ומי לא זוכר את רוז׳ה מילה?

היכן אתה מתכוון לצפות במשחקים?
בעיקר בבית על הגג עם חברים, על מסך גדול ובתקווה שמהשכשוכית. אופציה מועדפת נוספת היא פאב דאבלין בהרצליה פיתוח, על מסכי ענק עם בירה ומלא אוהדים שמחים.

האם יש קשר בין מונדיאל לניהול?
בוודאי! למשל, בשניהם יש קבלת החלטות מהירה ותחת לחץ, חיבור של חבר'ה צעירים ומפוצצים באגו ליחידה לוחמת אחת ותכנון  ארקטי של מספר צעדים קדימה, תוך קריאת הסיטואציה ונסיון להבין את המתחרה. אלה הם צעדים שעושה מנהל. מאמן כדורגל מקבל מאות החלטות תחת לחץ שכל אחת מהן יכולה להיות משמעותית מאוד לעתיד הארגון (או במקרה הזה של הקבוצה) שבראשו הוא עומד. חוץ מזה, הרבה מאוד כסף מונח על השולחן ולפעמים עתיד כלכלי של מדינות, בעיקר באפריקה, יכול להיות מושפע מתוצאה כזו או אחרת על המגרש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים