האוזניות האלחוטיות שמאפשרות לגיימרים לשמוע כמו באוזניות חוטיות

ה-ROG Cetra TWS של אסוס מציעות תגובת אודיו זהה לזו שיש באוזניות חוטיות, לפי החברה – על אף שהן משתמשות בחיבור בלוטות' 5.0

ה-ROG Cetra TWS של אסוס.

אוזניות גיימרים בדרך כלל לא מתקשרות עם היקום עתיר ההצעות של האוזניות נטולות החוטים, הידועות כאוזניות אלחוטיות באמת. בדרך כלל, כשמדברים על התחום של משחקי מחשב או קונסולות מודרניות, חושבים על אוזניות גדולות עם קשת נוחה, עם כריות גדולות שעוטפות היטב את האוזניות וממקדות את השחקנים במשחקים ושיש להן מיקרופון שקרוב לפה. המהדרין בכלל לא מתקרבים לאוזניות אלחוטיות – במיוחד אנשי ה-eSports, ששם כל שיהוי קטן בהגעתו של צליל מסוים יכול לגרום להפסד במשחק.

ב-Republic of Gamers, מותג המשחקים של אסוס, חושבים אחרת, והם מציעים לגיימרים אוזניות שהם מכנים אותן בשם Cetra TWS. הטענה המרכזית שלהם היא שהאוזניות הללו מתפקדות ברמה של תגובת אודיו שזהה לחלוטין לזו של אוזניות חוטיות, למרות השימוש בחיבור בלוטות' 5.0.

לפי החברה, משתמשי ROG Cetra TWS יכולים ליהנות מעד 5.5 שעות שימוש בטעינה בודדת, כאשר מארז הטעינה המצורף מספק 21.5 שעות האזנה נוספות עבור עד 27 שעות של חיי סוללה, באופן כולל. 10 דקות טעינה מספיקות ל-1.5 שעות של שמע, ויש להן דירוג IPX4, כך שלא צריכות לפחד במקרה שלהן מקצת מים.

כמו כל מוצר שמושק באחרונה תחת ROG, גם האוזניות והמארז כוללים אלמנטים צבעוניים, שבלעדיהם נדמה שמוצרים לגיימרים לא יכולים להיחשב ככאלה, והן נשלטות באמצעות תוכנת השליטה האוניברסלית של אסוס, Armoury Crate.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים