הנמר בדרכים: בהשקת מועדון ה-Cyber Security של מיקרוסופט

06/10/2022 13:49
מימין: מנכ"ל מיקרוסופט, אלון חיימוביץ, ויזם ומנהיג אנשים ומחשבים, פלי הנמר.

מיקרוסופט ישראל השיקה באחרונה את המועדון היוקרתי שלהCyber Security Clubבאירוע שנערך ברמת החייל.

מדובר במהלך אסטרטגי של החברה, שמתמקדת בהגנת סייבר, ולשם כך מגייסת את שותפי אבטחת המידע המובילים בישראל. מועדון אבטחת המידע הוא מסגרת הכשרה רב-שנתית, שבמסגרתה יחשפו השותפים ל'מאחורי הקלעים' של גופי המחקר, הפיתוח, המודיעין, ההנדסה וההכשרה במיקרוסופט, יתנסו באירועי תקיפה והגנה, ויכירו את כלי ההגנה החדישים שהושקו על ידי המרצים המובילים בשוק.

בין החגים התכנסו מומחים מתחום הסייבר סקיורטי לצד בכירי הנהלת מיקרוסופט ישראל במפגש הראשון של השותפים במועדון.

בין השאר הוצגו בפני הנוכחים יחידות ההתקפה שזוהו על ידי מיקרוסופט ופועלות ברחבי העולם. "אפשר לכנות את הגופים האלו, חברות לכל דבר ועניין, שתחום התמחותן הוא תקיפת סייבר. לאחרונה זיהינו שהם עוברים מתקיפה של חברות IT לתקיפה של סוג חדש של 'לקוחות', בעיקר ארגונים בתחום המדיה וגם את הנתון המצער של ההתקפות הגוברות על ישראל, שמשנת 2021 מהוות 4%  מכלל מתקפות הסייבר בעולם", ציין איציק צלף, מנהל האבטחה הלאומית של מיקרוסופט בישראל.

"מיקרוסופט מובילה את תחום הסייבר סקיוריטי ביכולות ההגנה שהיא מציעה לארגונים ובזכות כך היא מציעה טכנולוגיות הגנה של מעצמה", אמר אלון חיימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל. "החברה הבינה לפני מספר שנים שהגנת סייבר היא תנאי מקדים למעבר ארגונים לדיגיטל, והשקיעה מיליארדים בפיתוח הגנה מקצה לקצה. החיבור של החברה לטריליונים של סיגנלים, שמגיעים מכל המערכות אליהן היא מחוברת בעולם, מאפשר לה לזהות מתקפות, למנוע אותן ולהתריע מפניהן, וכך היא עושה מול מדינות ומול הארגונים המרכזיים בעולם. אנחנו מגינים על כל הארגונים באותה המידה, בין אם זה עסק קטן שמשתמש במוצרי החברה ועד למעצמות. החברה מעסיקה בישראל אלפי מהנדסים אשר מפתחים את הטכנולוגיות העתידיות בתחום האבטחה. בזכות הקירבה הפיזית שלנו אליהם, יש לנו ולשותפים שלנו יכולת להשפיע על עתיד המוצרים".

עוד אומר חיימוביץ: "מיקרוסופט הפכה לחברת הסייבר הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות בתחום הסייבר סקיוריטי שחצה את ה-15 מיליארד דולר ועם למעלה מ-40 קטגוריות מוצרים. בשנת 2018 היו לנו רק 26 שותפים והיום המספר הזה גדל בצורה משמעותית ללמעלה מ-250 שותפים. זו הזדמנות אדירה עבור השותפים בישראל לקחת חלק בצמיחה".

רונן מנליס, דובר צה"ל לשעבר, שהיה מרצה אורח בהשקת המועדון, התייחס לסייבר בשדה הקרב החדש הקיים ברשתות החברתיות, שיכול לגרום לנזקים ואובדן אמון לעיתים גבוה הרבה יותר מאשר ממתקפות כופרה על ארגון או מדינה.

באירוע השקת המועדון. אלון חיימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל.

באירוע השקת המועדון. אלון חיימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל. צילום: פלי הנמר

מספר על החזון שלו לעולם אבטחת התוכנה של מיקרוסופט, אלון חיימוביץ.
מספר על החזון שלו לעולם אבטחת התוכנה של מיקרוסופט, אלון חיימוביץ.

מימין: פלי הנמר; איציק צלף, מנהל האבטחה הלאומית מיקרוסופט ישראל; ואלון יחימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל.
מימין: פלי הנמר; איציק צלף, מנהל האבטחה הלאומית מיקרוסופט ישראל; ואלון יחימוביץ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל.

מימין: רונן מנליס בפעולה. משמאל: הנושא המפתה של הרצאתו. 

מימין: רונן מנליס בפעולה. משמאל: הנושא המפתה של הרצאתו. צילום: פלי הנמר

סאטיה נאדלה, המנכ"ל שב-2104 נכנס לנעליהם של ביג גייטס וסטיב באלמר, שהובילו את מיקרוסופט 40 שנה, ובתוך 8 שנים הפך אותה למובילה עולמית בפלטפורמות ענן ואבטחה.

סאטיה נאדלה, המנכ"ל שב-2104 נכנס לנעליהם של ביג גייטס וסטיב באלמר, שהובילו את מיקרוסופט 40 שנה, ובתוך 8 שנים הפך אותה למובילה עולמית בפלטפורמות ענן ואבטחה. צילום: פלי הנמר

היתרון שלה באבטחה, כפי שמיקרוסופט תופשת את עצמה.

היתרון שלה באבטחה, כפי שמיקרוסופט תופשת את עצמה. צילום: פלי הנמר


איציק צלף, מנהל האבטחה הלאומית מיקרוסופט.

עופר פיבושביץ, מנהל שיווק חטיבת השותפים.
עופר פיבושביץ, מנהל שיווק חטיבת השותפים.

מגי שורק, סמנכ״לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל.

מגי שורק, סמנכ״לית חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים