גאדג'Time: אוזניות 1More ColorBuds 2 עם אקולייזר אישי

הדור השני של אוזניות ColorBuds מבית 1More, עם אקולייזר אישי וסינון רעשים כפול

אוזניות 1MORE ColorBuds 2.

הדור השני של אוזניות ColorBuds 2 מבית 1More מביאות כמה שדרוגים לעומת הדור הראשון, אבל תוך שמירה על המראה הייחודי משהו של משפחת האוזניות הזאת.

מארז הטעינה קטן מידות, באופן יחסי, ולא אמורה להיות בעיה להכניסו לכיס המכנס בלי שיגרום להרגשה שהוא מציק, ועדיין לספק עוד תוספת של שתי טעינות לאוזניות, וביחד עד 18 שעות של מוזיקה בלי צורך בהטענה, כשמצב השתקת הרעשים האוטומטית עובד, ואם לא, תוספת של עוד 33%.

בכל מקרה, 15 דקות של טעינה של האוזניות ומקבלים עוד שעתיים של שימוש, ובנוסף אפשר להטעין אותן באופן אלחוטי באמצעות כל התקן תומך Qi.

האפליקציה המלווה מאפשרת גם להשתמש באקולייזר כדי לבחור במדויק את העוצמות של תדרי השמע השונים, ומציעה גם אפשרות להשתמש באלגוריתם שמתאים את השמע להעדפות של המשתמש בתהליך לא ארוך במיוחד. עם זאת, יש לציין שעם דרייברים בגודל של 7 נ"מ ב-1More שמו דגש באוזניות הללו על בס.

הן מסננות רעשים באמצעות טכנולוגיה קניינית שהחברה מכנה QuietMax, מבוססות על ערכת השבבים QCC3040 של קוואלקום כדי לספק חוויה אלחוטית יציבה עם צימוד מיידי, והן מוסיפות עוד טכנולוגיית ביטול רעשים cVc 8.0, לטובת ניהול שיחות, עם הגדרת מיקרופון כפולה בכל אוזנייה.

הן מציעות עמידת למים בתקן IPX5, והיבואנית דוגית מוכרת אותן ב-469 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים