כתבות ראשיות

דו"ח: הגלישה הסלולרית תחולל הכנסות של 38 מיליארד דולרים עד 2013 – פחות מהצפי הקודם

מדו"ח שפרסמה חברת המחקר סטרטג'י אנליטיקס בימים אלה, עולה כי תחזית קודמת שלה להכנסות של 50 מיליארד דולרים השתנתה – לאור הפחתת הצפי להכנסות מגלישה סלולרית ביפן ובקוריאה, המהווים את השווקים שבהם החדירה של הגלישה הסלולרית הייתה הגבוהה ביותר

משלחת של CA העולמית בדרך לארץ לביקורת פתע; שמועות: תגיש מסקנות גם לגבי ההנהלה

בסוף השבוע קיבלו חלק מעובדי הסניף הישראלי מייל ממטה החברה, המתריע על תהליך הביקורת הצפוי ● בעקבות זאת, נפוצו שמועות בקרב עובדי החברה, כי המשלחת עשויה להמליץ על הדחת בכירי הסניף הישראלי, לרבות אריה אופנר ודני שמש ● גורם המקורב לחברה: "על פי מה שמסתמן כעת, לא מדובר בוועדה שתסיק מסקנות אישיות"

"לא הכל צריך לשים על שולחן המנמ"ר"

"ההיצע הטכנולוגי שלנו הביא לכך שאנו רוצים ליצור ערוצי הידברות ישירים גם עם סמנכ"ל התפעול, סמנכ"ל הכספים ומנהל משאבי האנוש בארגונים", אומר טפנינן בראיון ל-DailyMaily ● "אנו נמצאים במסגרת שינוי כולל, בו המיצוב של החברה אינו רק כשל ספקית פתרונות ERP, אלא כמי שמספקת פלטפורמה כוללת", הוסיף סגן הנשיא, שהגיע לארץ לרגל הקמת יחידה לפתרונות המנמ"ר בסניף הישראלי

"השקענו בישראל כי אנו מאמינים בה – הוכחתם שאפשר להתפתח גם לפני שיגיע השלום לאזור"

"השלום חשוב מאוד להתפתחות האזור, אבל ישראל הראתה שהוא לא תנאי להתפתחות", אומר שטרייביך בראיון ל-DailyMaily, על רקע כנס המשתמשים העולמי של החברה – Innovation 2008, שנערך השבוע במיאמי ● "נמשיך לבחון הזדמנויות להשקעה בישראל", הוא אומר, וחולק שבחים להנהלה המקומית, בראשות ערן אלרואי ● היעד הבא: הכנסות של מיליארד יורו

"הרבעון הרביעי של השנה יהיה גרוע ביותר עבור רוב חברות ה-IT בישראל; אז גם יחלו הפיטורים"

הרגולציה היא שתציל את ענף ה-IT בשנה הבאה, קובע מנכ"ל STKI, ומוסיף: "בשל המרכיב הגדול באי-הוודאות ל-2009, אנו ממליצים ללקוחותינו לתכנן תקציב לחצי השנה הראשונה בלבד" ● קובע: תקציבי המיחשוב יקטנו ב-15% לעומת 2008 ● למרות הכל: יש אור בקצה המנהרה

"הדפדפן הוא התשתית האולטימטיבית לתוכנות; זה רק עניין של זמן עד שכל היישומים יגוירו אליו"

"כשמדברים על תוכנה באופן כללי, יש לקחת בחשבון את המשולש 'קליינט-ענן-קהילה'. לדפדפן יש חלק חשוב באותו משולש", קבע די-בונה בכנס המפתחים שערכה אתמול (א') גוגל לראשונה בישראל ● די-בונה הסביר עוד, כי יש מעבר של שימוש ביישומים, שבמקור החלו לשימוש פרטי, ומשם חדרו באופן איטי אך קבוע למערכות ה-IT בארגונים ● וגם: "מיקרוסופט היא לא אויב"

אירועים קרובים