היי-טק מינויים
ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים לשעבר, מצטרפת לחברת הפינטק איטורו
"בחרתי להצטרף לאיטורו - אחת מחברות הפינטק הגלובליות הבולטות והחדשניות, הנמצאת בחוד החנית של 'העולם החדש' של ההשקעות - מתוך אמון בחזונה ובהנהלתה", אמרה ד"ר בר, שתכהן כמשנה למנכ"ל, יוני אסיא, וכ-Global COO של החברה
יגאל אלפסי מונה לראש תחום מעסיקים בארגון צופן
אלפסי ירכז את קידום הקשר הרציף מול חברות ההיי-טק השונות בישראל, פיתוח והרחבה של מחלקת קשרי מעסיקים ויצירת שיתופי פעולה חדשים בין הארגון לבין תעשיית ההיי-טק
בכירים חדשים בדירקטוריון מטח: אהרון אהרון ושירין חאפי נאטור
אהרון כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל רשות החדשנות וחאפי נאטור מנהלת את בי"ס אורט הערבי למדעים ולהנדסה בלוד ● לפי הודעת המרכז, המינויים המשקפים את אבני היסוד של מטח – חדשנות, טכנולוגיה וחינוך
גיא שבתאי מונה למנמ"ר חברת כרטיסי האשראי Max
החברה מינתה את שבתאי לאחר תשע שנים בתפקידים בכירים באגף מערכות המידע ● מאיר אהרוני, סמנכ"ל הטכנולוגיות, יהיה אחראי גם על הפיתוח העסקי והחדשנות
פרופ' יעקב פרנקל מונה ליו"ר דירקטוריון פלוס500
לפלוס500 - הנסחרת ברשימה הראשית (Market Main) של הבורסה לניירות ערך של לונדון ושנכללת במדד ה-250 FTSE - פלטפורמת מסחר בחוזי הפרשים (CFDs), וכעת החברה גם הכריזה שבכוונתה להתרחב אל תחום הפינטק הגלובלי



