תוכן שיווקי

מינוי חדש ב-SMBIT, שהופכת כל סביבה לחכמה יותר

21/02/2024 13:11
אביחי אבני, סמנכ"ל מכירות וכספים ב-SMBIT.

SMBIT הודיעה היום (ד') על מינויו של אביחי אבני לתפקיד סמנכ"ל מכירות וכספים בחברה. אבני מחליף את שלומי פליוטקל, שיוצא לדרך חדשה לאחר 10 שנים בתפקיד.

במסגרת תפקידו החדש יהיה אבני, בעל תואר בראיית חשבון, אחראי בין היתר על קידום פתרונות ה-IoT מבוססי מערכת EkronWIDE, שהיא מערכת של מערכות, שמנהלת גם חיישנים מסוגים שונים, מקצה לקצה.

בתפקידו הקודם ב-SMBIT היה אבני מנהל תיקי לקוחות בכיר, שעסק גם בטיפול בנושאי תקציב, תמחור ואסטרטגיה בחברה.

מהי מערכת EkronWIDE?

תחום ה-LoRa, רשת IoT פרטית, תופס תאוצה אדירה בשנה האחרונה ועשרות רשתות LoRa פרושות בערים, מפעלים וקמפוסים ברחבי ישראל. כל הרשתות הללו מנוהלות על ידי מערכת EkronWIDE שפותחה ב-SMBIT, בהובלתו ובניהולו של סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי בחברה, מנחם לוברבום.

EkronWIDE יודעת לנהל מערכות IT יחד עם מערכות IoT, ובכך מאפשרת לחבר בין העולמות לכדי מערכת תפעולית אחת, שמספקת שליטה על המחשוב של הארגון. היא מייצרת חסכון תפעולי משמעותי, משפרת את השירות, מאפשרת שליטה במערכות ובמידע, וקלה מאוד לתפעול.

בשנה האחרונה הותקנה EkronWIDE בעשרות רשויות, מפעלים וחברות, והיא מספקת פתרונות מגוונים, כגון ניטור ומדידת חשמל, לחצני מצוקה, ניטור שיטפונות (בשיתוף נתיבי ישראל), ניטור טמפרטורה, לחות וגזים בחדרי שרתים, ניטור הצפות במקומות רגישים, ניטור איכות אוויר וסוגי גזים שונים, ניטור מערכות מים והשקיה חכמה, קריאת מוני מים וגז מרחוק, ניטור טמפרטורה ושליטה על מערכות חשמל ואנרגיה, פתיחת מקלטים מרחוק, ניטור ופתיחת מתקנים, דלתות ושערים, ספירת קהל, ניטור בארות מים, ניטור נטיית מבנים וניטור קווי ניקוז תת קרקעיים. מערכת EkronWIDE מתממשקת גם למערכות תעשייתיות (IIoT) במגוון פרוטוקולים.

אולם, זו רק ההתחלה – מערכת EkronWIDE יודעת להתחבר גם למערכות IT של היצרנים השונים, ללא יוצא מהכלל: שרתים, מתגים, נתבים, קווי תקשורת, שירותי ענן, פתרונות WiFi, מצלמות אבטחה ועוד. EkronWIDE מנטרת ומוצאת חריגות בפעילות הציוד באמצעות יכולות SIEM מובנות ומתריעה לבעלי העניין. מנוע החוקות מאפשר יצירת ידע תפעולי, שמורכב ממגוון מקורות מידע ושמאפשר קבלת תמונת מצב, במערכת אחת, של כל עולמות התוכן הדיגיטליים של הלקוח. ל-EkronWIDE ממשק פשוט וחכם, שמאפשר ניהול ושיתוף מידע עם כל בעלי העניין בארגון.

מערכת EkronWIDE מוצעת כפתרון SaaS בהתקנה מקומית, או בענן פרטי או ציבורי. ניתן להעביר מידע ממנה לכל מערכת צד שלישי, כגון CRM, שו"ב או BI.

לדברי לוברבום, "כאשר אנחנו מבקרים לקוחות ורואים שמערכת EkronWIDE פועלת אצלם על המסך, מול העיניים, אנחנו מבינים שיצרנו מוצר נדרש, יעיל ומתקדם. אני בטוח שאבני וצוות המכירות יובילו את SMBIT להישגים משמעותיים".

יואב לודמר, מנכ"ל SMBIT, אמר כי "אני בטוח שהניסיון שאבני צבר לאורך השנים יבוא לידי ביטוי במסגרת תפקידו החדש. אבני חזר משירות מילואים קרבי לאחר ארבעה חודשים ארוכים. צוות החברה ואני מצדיעים לו ולכל לוחמי צה"ל".

אירועים קרובים