תוכן שיווקי

אירוספייק ו-AWS באירוע מיוחד על אופטימיזציה לפעילות בענן

14/02/2024 11:47
מוזמנים לאירוע: כיצד ניתן להוציא יותר מתשתיות הענן ב-AWS ומעבד גרביטון, ואף לחסוך עד כ-20% מהעלויות באמצעות אירוספייק.

אמנם ניתן לזהות סימנים מעודדים ראשונים בכלכלה העולמית, המעידים על יציאה מהמשבר, אבל הלך הרוח בתעשיית ההיי-טק הישראלית עדיין משדר משבר. ההאטה הקיצונית בעולם הטכנולוגיה שהחלה ב-2022, לצד הרפורמה המשפטית, וכמובן המלחמה, הופכות את החיים של חברות הטכנולוגיה הישראליות למאתגרים במיוחד. ועם זאת, יש גם אלמנטים חיוביים במשבר, שמכריח חברות להיות יעילות יותר, להשיג יותר בפחות ולנקוט אסטרטגיות הרבה יותר בנות-קיימא (sustainable) בטווח הארוך.

כמובן, אחד מסעיפי התשלום הגדולים והמשמעותיים ביותר לחברות טכנולוגיות הוא על הוצאות מחשוב ענן. מכאן, שהצורך להגיע לאופטימיזציה בכל הקשור לענן הוא ברור מאליו. מערכות זמן-אמת (Real-time) ויישומים קריטיים רבים רצים בתשתיות ענן ומייצרים עלויות מחשוב גבוהות למדי. ספקית מסדי הנתונים אירוספייק (Aerospike) יחד עם AWS ישראל עורכות אירוע בדיוק בנושא הזה – כיצד ניתן להוציא יותר מתשתיות הענן ב-AWS ומעבד גרביטון, ואף לחסוך עד כ-20% מהעלויות באמצעות אירוספייק, והכל מבלי להתפשר על ביצועים.

באירוע יוצגו case studies של ריסקיפייד ונילסן – כיצד הן בנו תשתיות לסביבת פרודקשן על גבי AWS, השיקולים בבחירת פתרון הדאטה הייחודי של אירוספייק, המעבר למעבד גרביטון, השיפור בביצועים וכמובן גם החיסכון הניכר בעלויות. כזכור, בעשור הקודם, כחלק ממהלך נרחב לייצור מעבד חדשני, שיתמוך במערך הענן שלה ויספק תמיכה ומענה לצורכי הלקוחות, אמזון רכשה את חברת אנאפורנה הישראלית של אביגדור וילנץ, ומאז מעבד גרביטון הפך למנוע צמיחה משמעותי עבורה ופתרון הוליסטי עבור לקוחותיה. החיבור בינו לבין מסד הנתונים של אירוספייק מביא לביצועים מהירים יותר בענן, יציבים, בעלויות מחשוב נמוכות יותר כמו גם בעלויות חומרה נמוכות יותר, הודות לטכנולוגיה של אירוספייק.

״עלויות הענן יכולות להיות ה-go או no go עבור חברות טכנולוגיות״, אומר עמי אהרונוביץ׳ מנהל אירוספייק בישראל. ״באירוע הקרוב נעסוק בדיוק בסוגיה הזאת: איך ניתן לרתום את הטכנולוגיה של אירוספייק על גבי גרביטון ב-AWS כדי להביא לביצועים מצוינים אך בעלויות נמוכות ויעילות יותר. ניהול דאטה בצורה טובה הוא מפתח לצמיחה בריאה, בטח ובטח בתקופה הנוכחית״.

האירוע יתקיים ביום שני, 26.2, בשעה 17:00, במשרדי AWS בדרך בגין 121 בתל אביב, קומה 28. מספר המקומות מוגבל, להרשמה הקליקו כאן.

אירועים קרובים